PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tylko w czerwcu klienci Silesia City Center wydali 42 mln złotych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 20 lip 2012 11:43

Tylko w czerwcu klienci Silesia City Center wydali 42 mln złotych

42 miliony złotych w samym tylko czerwcu zostawili klienci w kasach Silesia City Center. Od stycznia centrum odwiedziło łącznie prawie 8 milionów klientów - to o milion więcej niż w ubiegłym roku.

REKLAMA

Klienci w czerwcu br. wydali w Silesia City Center o 7 proc. więcej, niż jeszcze przed rokiem w podobnym okresie. To również rekordowy wynik dla samej galerii.

Przedstawiciele obiektu zanotowali także znaczny wzrost odwiedzających klientów. Przykładowo w trzecim tygodniu kwietnia Silesia City Center odwiedziło o 59 proc. gości więcej niż w tym samym okresie przed rokiem. Przez pierwsze dwa tygodnie wakacji centrum odwiedziło ponad 605 tys. osób. Łącznie od stycznia centrum odwiedziło o 25,5 proc. więcej gości, niż w porównywalnym okresie w roku 2011.

Według badań SMG/KRC Millward Brown przygotowanych dla Silesia City Center 54 proc. mieszkańców Śląska deklaruje, że w Silesia City Center wydaje zdecydowanie więcej niż w innych centrach handlowych na Śląsku i w Zagłębiu.

- Sprzęt AGD i RTV, biżuteria, ubrania, obuwie, kosmetyki, turystyka i zabawki dla dzieci, to rzeczy, na które dziś wydajemy powyżej 100 złotych podczas jednego wypadu do centrum handlowego. A zważywszy na fakt, że centrum handlowe odwiedzamy często 2-3 razy w tygodniu i spędzamy w nim od 2 do 5 godzin te wydatki windują u niektórych do ponad 1 tysiąca tygodniowo. Ta grupa jest coraz liczniejsza. Klienci wydający powyżej 400 złotych generują aż 40 proc. miesięcznego obrotu centrum handlowego - mówi Marta Drzewiecka, dyrektor marketingu Silesia City Center.

Według badań SMG/KRC podczas jednego wyjścia do centrum wydaje się najczęściej od 50 do 99 złotych. Mniej niż 10 proc. badanych wydaje ponad 400 złotych. Duże wydatki przeznaczone są najczęściej na elektronikę, ubrania, buty i galanterię. Na jedzenie wydaje się średnio 77 złotych.

Ponad 60 proc. wizyt w sklepie kończy się zakupem. Najwyższy poziom wskaźnika dotyczy sklepów odzieżowych - tam aż 69 proc. klientów dokonuje zakupów.

- Klienci centrów handlowych wydają więcej, ale robią to o wiele bardziej świadomie. Często zanim wybiorą się na zakupy sprawdzają ceny w sklepach internetowych, porównują, szukają w sieci rzeczy, które kupują w normalnych sklepach - wylicza Drzewiecka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA