PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tyskie Gemini przyciąga rodzime marki

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 23 sty 2018 09:03

Tyskie Gemini przyciąga rodzime marki Gemini Park Tychy

Ryłko dołącza do najemców tyskiego Gemini. Firma zajmie lokal o powierzchni ponad 100 mkw. To już kolejna rodzima marka, która pojawi się w najnowszej inwestycji krakowskiego dewelopera Gemini Holding. Otwarcie obiektu planowane jest na wiosnę 2018 roku.

REKLAMA

– Jesteśmy cenioną przez Polaków marką, o czym świadczą zwiększające się z roku na rok wskaźniki sprzedaży naszych produktów – mówi Konrad Grabski, dyrektor ds. inwestycji i rozwoju Ryłko. – Cieszymy się, że dołączamy do najemców Gemini Park Tychy - centrum wspierającego rodzime brandy. Jestem przekonany, że razem z innymi najemcami stworzymy bardzo atrakcyjną ofertę handlową, a sam obiekt zyska dużą popularność i wierne grono odwiedzających – dodaje.

Według ostatniego raportu Open Research „Patriotyzm konsumencki Polaków”, 60 proc. naszych rodaków deklaruje, że „polskość” marki odzieżowej lub obuwniczej zachęca ich do zakupu. Polskie produkty z tych kategorii kojarzą się z solidnością, dobrą jakością i podążaniem za modą.

– Wsłuchując się w potrzeby współczesnego konsumenta, tenant mix tyskiego Gemini konsekwentnie poszerzamy o znane i cenione polskie brandy, takie jak Ryłko. W ostatnim czasie podpisaliśmy również umowę z polską firmą LPP, która wchodzi do Gemini Park Tychy z pełnym portfelem marek: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. W gronie najemców mamy też inne rodzime marki, jak m. in.: Big Star, 4F, Vistula, Wólczanka, Lavard, Ochnik, Wojas, CCC, Apart czy Inglot – mówi Daniel Słuchocki, dyrektor ds. komercjalizacji w Gemini Holding.

W Gemini Park Tychy, na powierzchni ponad 36,6 tys. mkw. GLA, znajdzie się ok. 130 lokali handlowych, wśród których pojawią się zarówno znane marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Bogata oferta handlowa i rozrywkowa wraz z częścią usługową i gastronomiczną będzie sprzyjała rodzinnym zakupom. Otwarcie obiektu planowane jest na wiosnę 2018 roku. Proces komercjalizacji obiektu wspiera niezależna firma doradcza Aspenn.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA