PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Udana pierwsza połowa roku Coccodrillo

  • Autor: Propertynews.pl
  • 08 lip 2016 08:27

Udana pierwsza połowa roku Coccodrillo fot. Coccodrillo

W pierwszej połowie roku przychody spółki CDRL w polskich sklepach wzrosły o 12 proc. i wyniosły 63,44 mln zł. Sześć miesięcy minęło pod znakiem szybkiego rozwoju sklepu internetowego – sprzedaż w polskim kanale e-commerce wzrosła w tym czasie aż o 113 proc. do 5,61 mln zł.

REKLAMA

Tylko w czerwcu przychody CDRL w polskich sklepach wyniosły 10,86 mln zł, co oznacza wzrost o 12 proc. w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku. Równocześnie przychody polskiego sklepu internetowego wyniosły 0,91 mln zł, czyli były o 121 proc. wyższe niż przed rokiem.

Osiągnięte wyniki są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Coraz większą część naszych przychodów generujemy w internecie. Liczymy na dalszy rozwój kanału e-commerce, pracujemy m.in. nad kolejnymi wersjami językowymi naszego sklepu – powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.

- Bardzo ciekawy będzie dla nas sezon letni. Żeby być bliżej naszych klientów po raz pierwszy otwieramy sklepy sezonowe w popularnych miejscowościach wypoczynkowych – dodał prezes Marek Dworczak. Od końca czerwca działają już wszystkie zaplanowane letnie sklepy Coccodrillo, w tym dwanaście nad morzem i trzy w innych turystycznych miejscowościach. Zaprezentowane w nich są głównie letnie kolekcje spółki.

W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o ponad 13 proc. do 179,4 mln zł. Zysk netto Grupy wzrósł o 16,7 proc. do 13,3 mln zł.

Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Na koniec zeszłego roku sieć handlowa spółki liczyła 361 sklepów w krajach Unii Europejskiej i 86 placówek poza nią.

CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.

 

 

 


O SPÓŁCE:

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę Spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim a także w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej a także poza nią. Głównymi celami Spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA