PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Udany początek roku dla Top Secret

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 lut 2018 11:49

Udany początek roku dla Top Secret Top Secret

Segment modowy Grupy Redan w styczniu br. osiągnął wzrost sprzedaży w głównym kanale dystrybucji, czyli w krajowych sklepach Top Secret wypracowując jednocześnie wyższą marżę handlową. Tym samym kontynuowany był pozytywny trend z poprzednich miesięcy. Obroty Grupy Redan, uwzględniające również sprzedaż segmentu dyskontowego TXM, wyniosły w styczniu br. około 39 mln zł i były nieco niższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

REKLAMA

- Segment modowy w styczniu br. kontynuował pozytywny trend wzrostu sprzedaży w głównym kanale dystrybucji, czyli sklepach Top Secret w Polsce. Jednocześnie utrzymana była tendencja podwyższania marży handlowej. Wynikało to częściowo z większego udziału w sprzedaży towarów z nowej wiosennej kolekcji w porównaniu do sytuacji w zeszłym roku. Z kolei zmniejszenie powierzchni handlowej sieci, które ostatecznie wpłynęło na nieznaczny spadek ogólnych przychodów segmentu, przełożyło się natomiast na znaczące ograniczenie kosztów i dalszą poprawę rentowności biznesu modowego – powiedział Bogusz Kruszyński, prezes zarządu Redan SA.

W segmencie modowym łączna sprzedaż towarów w styczniu br. wyniosła ok. 15 mln zł i była o 2 proc. niższa niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec stycznia br. wyniosła 36,7 tys. mkw. i była na poziomie o 10 proc. niższym niż w tym samym momencie 2017 r. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w styczniu 2018 r. wyniosły 3 mln zł, co oznacza wzrost o 3 proc. w stosunku do stycznia 2017 roku.

W segmencie dyskontowym TXM szacunkowa sprzedaż zrealizowana w styczniu br. wyniosła ok. 24 mln zł, co oznacza spadek o 2 proc. w ujęciu r./r. Sieć TXM na koniec stycznia składała się z 399 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,9 tys. mkw., która była o 4 proc. wyższa niż na koniec stycznia 2017. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w styczniu br. wyniosły ok. 0,7 mln zł co oznacza wzrost o 3 proc. w ujęciu r./r.

- Z miesiąca na miesiąc poprawiamy naszą sprawność operacyjną. W ubiegłym miesiącu, po uwzględnieniu niekorzystnego układu dni handlowych - w pierwszym tygodniu stycznia były jedynie 4 dni handlowe - osiągnęliśmy minimalnie lepszy wynik niż w styczniu 2017 r. Choć nasze ambicje sięgają dużo dalej to cieszymy się z każdej oznaki poprawy. Zmniejsza się różnica pomiędzy dynamiką sprzedaży, a zmianą powierzchni sklepów”  - stwierdził Marcin Gregorowicz, prezes zarządu TXM.

Uwzględniając oba segmenty Grupa Redan w styczniu br. osiągnęła ok. 39 mln zł przychodów,  co oznacza spadek o 2 proc. względem poprzedniego roku. Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec stycznia br. wyniosła 142,5 tys. m2, czyli o 0,4  proc. więcej w odniesieniu do stycznia 2017 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.