PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Udany rok w Galerii Katowickiej

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 25 sty 2018 12:04

Udany rok w Galerii Katowickiej fot. mat. prasowe

Rok 2017 Galeria Katowicka może zaliczyć do wyjątkowo udanych. Centrum handlowe zamknęło go rekordową liczbą odwiedzających – z końcem grudnia footfall osiągnął prawie 15,5 mln osób. Równie imponująco wygląda wzrost sprzedaży - w skali roku to 12,1 proc.

REKLAMA

W 2017 roku w Galerii Katowickiej regularnie przekraczane były progi 1,2 mln, 1,3 mln oraz 1,5 mln klientów w miesiącu, a 22 listopada w obiekcie padł rekord wszech czasów - jednego dnia pojawiło się tu ponad 72 tys., a przez cały weekend - 166 tys. osób. Wysokiej frekwencji towarzyszy nieprzerwany wzrost sprzedaży, w niektórych miesiącach minionego roku osiągający 17,4 proc. (maj 2017 vs maj 2016), 19,3 proc. (listopad 2017 vs listopad 2016), a nawet 24,8 proc. (wrzesień 2017 vs wrzesień 2016).

- Imponująco wysoki footfall i stałe dwu-, a nawet trzy- czy czterocyfrowe wzrosty sprzedaży świadczą o doskonałej konwersji sprzedaży w obiekcie. Sukces sprzedażowy i frekwencyjny to wypadkowa kilku realizowanych równocześnie działań – ciągłego umacniania tenant-mix oraz prowadzonych w unikalny sposób kampanii i programów marketingowych – mówi Joanna Bagińska, dyrektor Galerii Katowickiej.

Efektem intensywnie prowadzonych działań w obszarze leasingu jest otwarcie w Galerii Katowickiej ponad 20 nowych sklepów, salonów i punktów usługowych oraz przedłużenie umów z kilkudziesięcioma najemcami na kolejny okres. Powitano tu m.in. pierwszy w Europie, flagowy punkt międzynarodowego innowatora w zakresie fotelików i wózków dziecięcych - Maxi-Cosi, drugi w Polsce salon Samsung Premium Service Plaza, będący połączeniem serwisu, sklepu, showroomu, strefy relaksu i rozrywki, pierwszy na Śląsku i w Katowicach butik francuskiej marki Okaidi czy salon Nanu Nana. Pojawili się także najemcy doskonale znani i cenieni na lokalnym rynku, jak np. Salon Berendowicz&Kublin z zupełnie nowym konceptem czy długo oczekiwana kuchnia wegańska w wydaniu Mihiderki, którą pokochali mieszkańcy miasta.

Kluczem do sukcesu okazały się także nowatorskie formuły eventów. Dwa z nich, najbardziej spektakularne, to jesienna edycja Katowice Fashion Week oraz kampania Black Friday, realizowana w innowacyjny sposób pod hasłem Czorny Piontek - Czorny Weekend, czyli fedrujemy niskie ceny do -75 proc. w listopadzie 2017.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA