PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ulice handlowe atrakcyjne głównie dla lokalnych przedsiębiorców

  • Autor: PAP/Puls Biznesu
  • 01 gru 2015 07:17

Ulice handlowe atrakcyjne głównie dla lokalnych przedsiębiorców Gdynia, ul. Świętojańska, fot. Śmierzchalski

Polskie ulice handlowe dla zagranicznych sieci są nadal mało atrakcyjne, a dla lokalnych przedsiębiorców za drogie - donosi Puls Biznesu.

REKLAMA

Oczekiwany od wielu lat przez stołecznych deweloperów, najemców i mieszkańców renesans ulic handlowych stał się dla firmy Colliers International pretekstem do przeprowadzenia badań i analiz tego segmentu rynku.

Raport "Handlowy krajobraz centrum Warszawy. Główne ulice handlowe miasta" przygotowany został we współpracy z firmą GfK Polonia. Wyodrębniono 27 ciągów handlowych przy których znajduje się około 2860 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych.

- Lokale przy głównych ulicach handlowych w Warszawie w większości nie spełniają kryteriów największych sieci handlowych, prowadzących działalność w Polsce lub planujących wejście na nasz rynek. Są atrakcyjne głównie dla lokalnych przedsiębiorców - zauważa Dominika Jędrak, dyrektor działu doradztwa i badań rynku Colliers International.

Jednak dla lokalnych przedsiębiorców, nie działających w ramach dużych sieci, czynsze przy najlepszych ulicach handlowych są często barierą nie do pokonania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA