PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Unibail-Rodamco rusza z kampanią marketingową za ponad 600 tys. zł

  • Autor: propertynews.pl
  • 15 kwi 2014 13:46

Unibail-Rodamco rusza z kampanią marketingową za ponad 600 tys. zł

Arkadia i Galeria Mokotów - polskie centra handlowe należące do Unibail-Rodamco - z początkiem kwietnia br. wprowadziły nową kampanię reklamowo-marketingową pod hasłem Unexpected shopping. Kampania przygotowana została dla 24. obiektów handlowych Centgrupy Unibal-Rodamco i prowadzona będzie równolegle w 13. stolicach europejskich, m.in: w Paryżu, Madrycie, Barcelonie, Wiedniu, Pradze, Warszawie i Sztokholmie. Koszt polskiej kampanii to kwota przekraczająca 600 tys. zł.

REKLAMA

Zaostrza się rywalizacja centrów handlowych o klientów. Nie wystarcza już zmiana tenant mix, powiększanie i modernizacja obiektów czy wprowadzanie unikatowych usług i eventów. Dziś trzeba o tym szeroko informować, docierając do wszystkich grup docelowych. Taki właśnie cel ma kampania marketigowaprzygotowana dla centr handlowych grupy Uninbal-Rodamco.

- Realizujemy strategię, zgodnie z którą chcemy się wyróżniać, wprowadzać innowacje i nieustannie zmieniać nasze centra w miejsca, w których warto bywać. W związku z tym proponujemy naszym gościom wrażenia daleko wykraczające poza zwykłe zakupy, gdzie na każdym kroku czeka na nich jakaś niespodzianka: ekskluzywne usługi, nowatorskie marki i niezapomniane wydarzenia - mówi Jakub Skwarło, director of operations Poland Unibail-Rodamco.

Kampania przygotowana został przez agencję Betc Shopper. Ma uwzględniać indywidualność i pozycjonowanie każdego z 24. centrów, a jednocześnie skupiać je wokół jednego, nośnego hasła: Unexpected Shopping. Skierowana jest do wszystkich zidentyfikowanych grup docelowych. Odbywa się to z wykorzystaniem zindywidualizowanych, kreacji: kobiety, mężczyźni, dzieci, nastolatki, rodziny, emeryci etc.

Atuty centrów handlowych Unibail-Rodamco zostały wyeksponowane mi.in. dzięki dwuczęściowym kreacjom -  modela i obiektu, wchodzących we wzajemną interakcję. Jak mówią autorzy koncepcji, kampania szyta jest na miarę dla poszczególnych centrów, bazując na ich "indywidualnych DNA". 

Kampania w liczbach: 97 kracji, 137 wizerunków, 20 projektów na miarę, 29 modeli, 84 par butów, 35 kapeluszy, 18 torebek, 6 ananasów, 1 miecz japoński, 2 metry trawnika, 3 kamizelki ratunkowe,1 robot, 5 łodzi podwodnych, 3 tekturowe dinozaury, 5 ośmiornic, 100 balonów, 1 pantera,1 lwiątko, źrebak, 1 pies, 1 kot,1 papuga, 1 mewa.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA