PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Unibail-Rodamco rusza z kampanią marketingową za ponad 600 tys. zł

  • Autor: propertynews.pl
  • 15 kwi 2014 13:46

Unibail-Rodamco rusza z kampanią marketingową za ponad 600 tys. zł

Arkadia i Galeria Mokotów - polskie centra handlowe należące do Unibail-Rodamco - z początkiem kwietnia br. wprowadziły nową kampanię reklamowo-marketingową pod hasłem Unexpected shopping. Kampania przygotowana została dla 24. obiektów handlowych Centgrupy Unibal-Rodamco i prowadzona będzie równolegle w 13. stolicach europejskich, m.in: w Paryżu, Madrycie, Barcelonie, Wiedniu, Pradze, Warszawie i Sztokholmie. Koszt polskiej kampanii to kwota przekraczająca 600 tys. zł.

REKLAMA

Zaostrza się rywalizacja centrów handlowych o klientów. Nie wystarcza już zmiana tenant mix, powiększanie i modernizacja obiektów czy wprowadzanie unikatowych usług i eventów. Dziś trzeba o tym szeroko informować, docierając do wszystkich grup docelowych. Taki właśnie cel ma kampania marketigowaprzygotowana dla centr handlowych grupy Uninbal-Rodamco.

- Realizujemy strategię, zgodnie z którą chcemy się wyróżniać, wprowadzać innowacje i nieustannie zmieniać nasze centra w miejsca, w których warto bywać. W związku z tym proponujemy naszym gościom wrażenia daleko wykraczające poza zwykłe zakupy, gdzie na każdym kroku czeka na nich jakaś niespodzianka: ekskluzywne usługi, nowatorskie marki i niezapomniane wydarzenia - mówi Jakub Skwarło, director of operations Poland Unibail-Rodamco.

Kampania przygotowana został przez agencję Betc Shopper. Ma uwzględniać indywidualność i pozycjonowanie każdego z 24. centrów, a jednocześnie skupiać je wokół jednego, nośnego hasła: Unexpected Shopping. Skierowana jest do wszystkich zidentyfikowanych grup docelowych. Odbywa się to z wykorzystaniem zindywidualizowanych, kreacji: kobiety, mężczyźni, dzieci, nastolatki, rodziny, emeryci etc.

Atuty centrów handlowych Unibail-Rodamco zostały wyeksponowane mi.in. dzięki dwuczęściowym kreacjom -  modela i obiektu, wchodzących we wzajemną interakcję. Jak mówią autorzy koncepcji, kampania szyta jest na miarę dla poszczególnych centrów, bazując na ich "indywidualnych DNA". 

Kampania w liczbach: 97 kracji, 137 wizerunków, 20 projektów na miarę, 29 modeli, 84 par butów, 35 kapeluszy, 18 torebek, 6 ananasów, 1 miecz japoński, 2 metry trawnika, 3 kamizelki ratunkowe,1 robot, 5 łodzi podwodnych, 3 tekturowe dinozaury, 5 ośmiornic, 100 balonów, 1 pantera,1 lwiątko, źrebak, 1 pies, 1 kot,1 papuga, 1 mewa.

 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA