PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Unibail-Rodamco wdraża czterogwiazdkową certyfikację swoich centrów handlowych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 maj 2012 00:09

Unibail-Rodamco wdraża czterogwiazdkową certyfikację swoich centrów handlowych

Arkadia i Galeria Mokotów - warszawskie centra handlowe należące do Unibail-Rodamco - na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS uzyskały cztery gwiazdki jako wyznacznik wysokiej jakości oferty i usług.

REKLAMA

Grupa zamierza wdrożyć czterogwiazdkową certyfikację we wszystkich swoich centrach handlowych, zarówno we Francji, jak i w innych krajach.
Unibail-Rodamco planuje, że 20 centrów uzyska cztery gwiazdki w 2012 roku, a wszystkie pozostałe do 2014 roku.

Firma opracowała 571-punktową bazę referencyjną, na podstawie której określany jest stopień spełnienia kryteriów dotyczących jakości. Punktacją tą kierować się będą wszyscy dyrektorzy centrów handlowych. Aby wzmocnić wiarygodność obranej metody, grupa Unibail-Rodamco nawiązała współpracę z firmą SGS. Na podstawie pełnego audytu wstępnego oraz dorocznej wizyty tajemniczego klienta SGS oceni, czy konkretne centrum spełnia czterogwiazdkowe standardy.

Jak podaje spółka, czterogwiazdkowy wyróżnik stanowi dowód dbałości o jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i klientem. Jego uzyskanie oznacza, że dane centrum poświęca klientowi uwagę od początku do końca wizyty, oferując usługi takie, jak szatnie, aplikacje na telefon komórkowy, bezpłatny i nieograniczony dostęp do WIFI, Facebooka, a także usługi typu „premium" (parkowanie samochodów przez obsługę, możliwość korzystania z iPadów w przestrzeniach relaksacyjnych, czyszczenie obuwia). Ponadto wszystkie osoby zaangażowane w działalność centrum, zarówno personel, jak i najemcy, podlegają takiej samej kontroli jakości; wszyscy obowiązkowo uczestniczą w szkoleniach mających na celu doskonalenie obsługi klienta z myślą o zapewnieniu mu jak najlepszego samopoczucia podczas pobytu w centrum.

- W czterogwiazdkowej strategii koncentrujemy się na naszej tożsamości i tworzonej przez nas wartości dodanej, jaką jest wyjątkowe doświadczenie zakupowe, które staje się prawdziwą przyjemnością - mówi dyrektor generalny Unibail-Rodamco, Guillaume Poitrinal. - Naszym celem jest podkreślenie naszej indywidualności oraz pobudzenie silnych emocji i wrażeń poprzez nienaganną jakość obsługi.

- Proponujemy klientom prawdziwy kontrakt na doskonałość, którego autentyczność weryfikuje renomowana organizacja zewnętrzna - wyjaśnia Christophe Cuvillier, dyrektor operacyjny w Unibail-Rodamco. - Czterogwiazdkowy wyróżnik przenosi zakupy w nowy wymiar.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA