PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Unibail-Rodamco wdraża czterogwiazdkową certyfikację swoich centrów handlowych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 maj 2012 00:09

Unibail-Rodamco wdraża czterogwiazdkową certyfikację swoich centrów handlowych

Arkadia i Galeria Mokotów - warszawskie centra handlowe należące do Unibail-Rodamco - na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS uzyskały cztery gwiazdki jako wyznacznik wysokiej jakości oferty i usług.

REKLAMA

Grupa zamierza wdrożyć czterogwiazdkową certyfikację we wszystkich swoich centrach handlowych, zarówno we Francji, jak i w innych krajach.
Unibail-Rodamco planuje, że 20 centrów uzyska cztery gwiazdki w 2012 roku, a wszystkie pozostałe do 2014 roku.

Firma opracowała 571-punktową bazę referencyjną, na podstawie której określany jest stopień spełnienia kryteriów dotyczących jakości. Punktacją tą kierować się będą wszyscy dyrektorzy centrów handlowych. Aby wzmocnić wiarygodność obranej metody, grupa Unibail-Rodamco nawiązała współpracę z firmą SGS. Na podstawie pełnego audytu wstępnego oraz dorocznej wizyty tajemniczego klienta SGS oceni, czy konkretne centrum spełnia czterogwiazdkowe standardy.

Jak podaje spółka, czterogwiazdkowy wyróżnik stanowi dowód dbałości o jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i klientem. Jego uzyskanie oznacza, że dane centrum poświęca klientowi uwagę od początku do końca wizyty, oferując usługi takie, jak szatnie, aplikacje na telefon komórkowy, bezpłatny i nieograniczony dostęp do WIFI, Facebooka, a także usługi typu „premium" (parkowanie samochodów przez obsługę, możliwość korzystania z iPadów w przestrzeniach relaksacyjnych, czyszczenie obuwia). Ponadto wszystkie osoby zaangażowane w działalność centrum, zarówno personel, jak i najemcy, podlegają takiej samej kontroli jakości; wszyscy obowiązkowo uczestniczą w szkoleniach mających na celu doskonalenie obsługi klienta z myślą o zapewnieniu mu jak najlepszego samopoczucia podczas pobytu w centrum.

- W czterogwiazdkowej strategii koncentrujemy się na naszej tożsamości i tworzonej przez nas wartości dodanej, jaką jest wyjątkowe doświadczenie zakupowe, które staje się prawdziwą przyjemnością - mówi dyrektor generalny Unibail-Rodamco, Guillaume Poitrinal. - Naszym celem jest podkreślenie naszej indywidualności oraz pobudzenie silnych emocji i wrażeń poprzez nienaganną jakość obsługi.

- Proponujemy klientom prawdziwy kontrakt na doskonałość, którego autentyczność weryfikuje renomowana organizacja zewnętrzna - wyjaśnia Christophe Cuvillier, dyrektor operacyjny w Unibail-Rodamco. - Czterogwiazdkowy wyróżnik przenosi zakupy w nowy wymiar.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA