PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Unibail-Rodamco zagra w zielone

  • Autor: Propertynews.pl
  • 21 mar 2017 14:22

Unibail-Rodamco zagra w zielone Galeria Mokotów

„Lepsze Miejsca 2030” – to nazwa nowej strategii CSR Grupy Unibail-Rodamco. Głównym jej celem jest zmniejszenie w swoich działaniach emisji dwutlenku węgla o 50 proc. do 2030 roku.

REKLAMA

Unibail-Rodamco zostanie pierwszą notowaną na giełdzie firmą z branży nieruchomości, która stworzy szeroko zakrojoną strategię.

Podczas ostatniej Konferencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu 195 państw podpisało Paryskie Porozumienie Klimatyczne. Była to iskra zapalna do stworzenia przez Unibail-Rodamco długoterminowej strategii CSR. Christophe Cuvillier, prezes zarządu firmy, podjął decyzję o postawieniu przed swoją firmą wyzwania: „Lepsze Miejsca 2030” to łańcuch działań na rzecz ekologii i społeczności lokalnych.

Działania Grupy Unibail-Rodamco mają na celu: dążenie do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla, przewidywanie nowych modeli zrównoważonego transportu i integrację działań biznesowych Grupy z lokalnymi społecznościami.

Całemu przedsięwzięciu przyświeca podejście „mniej znaczy lepiej”, a strategia „Lepsze Miejsca 2030” oparta jest na czterech filarach: „Mniej emisji dwutlenku węgla, lepsze budynki”, „Mniej zanieczyszczający transport, lepsza łączność”, „Mniejsze lokalne bezrobocie, lepsze społeczności” oraz „Mniej odgórnych zarządzeń, więcej wspólnej siły”.

Celem Unibail-Rodamco jest zmniejszenie śladu węglowego o 50 proc. poprzez: zredukowanie o 35 proc. śladu węglowego z budowy nowych obiektów deweloperskich; zredukowanie o 70 proc. śladu węglowego z działań już istniejących budynków, poprzez konsekwentne zastosowanie oświetlenia opartego w 100 proc. na technologii LED i zielonej elektryczności – zarówno przez zarządców budynków, jak i najemców.

Celem strategii Grupy jest zredukowanie o 50 proc. śladu węglowego związanego z transportem stosowanym przez odwiedzających i pracowników centrów handlowych. Unibail-Rodamco wyznaczyło sobie ambitny cel: do 2030 roku 75 proc. klientów będzie przyjeżdżać do centrów należących do firmy za pomocą zrównoważonych form transportu. Planowane jest m.in. zwiększenie liczby miejsc ładowania samochodów elektrycznych, rozbudowa parkingów rowerowych, promowanie usług car-sharingowych i transportu publicznego.

Grupa zredukuje również ślad węglowy, powodowany przez dostawców poszczególnych sprzedawców, tworząc usługę łączącą logistykę dla wszystkich najemców.

Cel to również wspieranie przez centra handlowe lokalnego zatrudnienia i rozwój ekonomiczny. Unibail-Rodamco ma budować wieloletnie partnerstwa z lokalnymi instytucjami, graczami ekonomicznymi i organizacjami non-profit działającymi w regionach, w których operuje Grupa.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA