PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

UOKiK ukarał sieć Nine West grzywną za wprowadzanie klientów w błąd

  • Autor: gazeta.pl
  • 29 lis 2013 14:40

Właściciel sklepów Nine West - spółka Apparel - został ukarany przez UOKiK kwotą 29 tys. zł za wprowadzanie klientów w błąd w sprawie ich promocji - czytamy w gazeta.pl.

REKLAMA

ostępowanie zostało wszczęte na podstawie zawiadomień konsumentów, którzy skarżyli się na hasła promujące wyprzedaż obuwia w salonach Nine West. Zachęcały do kupna dwóch par w zamian za otrzymanie rabatu w wysokości 60 proc. Rabat nie był jednak udzielany na podstawie ceny na metce, która była ceną promocyjną, a na podstawie ceny obowiązującej przed wprowadzeniem promocji. W rezultacie, zdaniem Urzędu, konsumenci zostali wprowadzeni w błąd nieprawdziwą informacją o rabacie.

Za wprowadzenie konsumentów w błąd na właściciela sklepów Nine West, spółkę Apparel, nałożona kara wyniosła 29 009 zł. Decyzja nie jest ostateczna, ponieważ spółka odwołała się do sądu.

Sieć Nine West, która w miała w Polsce 14 sklepów na początku listopada zamknęła ostatni sklep w warszawskiej Arkadii. Firma nie podała, dlaczego zamyka biznes, ale działalność postanowiła zakończyć także w innych krajach Europy Środkowej - podaje gazeta.pl


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA