PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

UOKiK: Vision Express wprowadzał konsumentów w błąd

  • Autor: Propertynews.pl
  • 20 wrz 2011 10:23

Ulotki informacyjne spółki Vision Express wprowadzały konsumentów w błąd - uznała Prezes UOKiK. Przedsiębiorca zobowiązał się do zmiany zakwestionowanych postanowień.

REKLAMA

Vision Express prowadzi na terenie całej Polski sieć salonów optycznych, m.in. w centrach handlowych. Zastrzeżenia Urzędu wzbudziła ulotka informacyjna, którą przedsiębiorca udostępniał w swoich salonach.

Zdaniem Prezes UOKiK treść ulotki mogła wprowadzać konsumentów w błąd co do zakresu przysługującego im prawa do reklamacji. "Przedsiębiorca niezgodnie z prawem ograniczył możliwość zgłaszania reklamacji wadliwych okularów. Zgodnie z informacjami Vision Express, konsument nie mógł reklamować określonych przez przedsiębiorcę usterek m.in. przebarwień szkieł. Tymczasem, zgodnie z prawem, może składać reklamację dotyczącą wszystkich usterek kupionego produktu" - informuje w komunikacie UOKiK.

Vision Express zobowiązał się do zmiany treści ulotki informacyjnej. Decyzja nie jest ostateczna, przysługuje od niej odwołanie do sądu.

Vision Express prowadzi salony w takich centrach handlowych, jak np.: CH Reduta, CH Wola Park czy CH Promenada.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA