PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

UOKiK: Vision Express wprowadzał konsumentów w błąd

  • Autor: Propertynews.pl
  • 20 wrz 2011 10:23

Ulotki informacyjne spółki Vision Express wprowadzały konsumentów w błąd - uznała Prezes UOKiK. Przedsiębiorca zobowiązał się do zmiany zakwestionowanych postanowień.

REKLAMA

Vision Express prowadzi na terenie całej Polski sieć salonów optycznych, m.in. w centrach handlowych. Zastrzeżenia Urzędu wzbudziła ulotka informacyjna, którą przedsiębiorca udostępniał w swoich salonach.

Zdaniem Prezes UOKiK treść ulotki mogła wprowadzać konsumentów w błąd co do zakresu przysługującego im prawa do reklamacji. "Przedsiębiorca niezgodnie z prawem ograniczył możliwość zgłaszania reklamacji wadliwych okularów. Zgodnie z informacjami Vision Express, konsument nie mógł reklamować określonych przez przedsiębiorcę usterek m.in. przebarwień szkieł. Tymczasem, zgodnie z prawem, może składać reklamację dotyczącą wszystkich usterek kupionego produktu" - informuje w komunikacie UOKiK.

Vision Express zobowiązał się do zmiany treści ulotki informacyjnej. Decyzja nie jest ostateczna, przysługuje od niej odwołanie do sądu.

Vision Express prowadzi salony w takich centrach handlowych, jak np.: CH Reduta, CH Wola Park czy CH Promenada.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA