PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Uwaga na lojalnościowe projekty B2B

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • 24 cze 2014 11:38

Producenci i hurtownicy kierują do detalistów programy lojalnościowe w systemie B2B, które mają pomóc w osiągnieciu zysków. Dla właściciela sklepu udział w takiej akcji, choć zwykle ograniczony w czasie, oznacza dodatkowe korzyści, wynikające nie tylko z marży.Eksperci twierdzą jednak, że nie wszystkie programy lojalnościowe, z punktu widzenia prowadzenia działalności handlowej, rzeczywiście są korzystne - pisze Dziennik Gazeta Prawna.

REKLAMA

Jak czytamy w dodatku "Moja Firma" często stosowaną zachętą są nagrody. Hurtownicy lub producenci oferują detalistom, którzy zakupili określoną ilość towaru, wyjazdy na wycieczki czy seminaria odbywające się w kurortach turystycznych. Gratyfikacje, choć korzystne na pierwszy rzut oka, wcale nie muszą pomóc w prowadzeniu placówki.

Udział w programie lojalnościowym nakłada na właściciela sklepu dodatkowe, czasem wymagające, obowiązki. Może się okazać, że za nagrodę sklep będzie musiał zapłacić więcej niż kosztuje taka "gratyfikacja".

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA