PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Uwaga na oszustów udających reprezentantów sieci handlowych

  • dlahandlu.pl
  • 03 cze 2014 11:46

W ostatnim czasie coraz więcej sieci handlowych boryka się z problemem oszustów, którzy podszywając się pod markę informują o fałszywych konkursach i promocjach. O tego typu incydentach informują chociażby Ruch, Rossmann i Pepco.

REKLAMA

Sieć Ruch sygnalizuje, że w ostatnich dniach rozsyłane są wiadomości e-mail sugerujące, że spółka wprowadziła nową promocję kuponową na prenumeratę.

- Oświadczamy, że jest to oszustwo i próba wyłudzenia danych. RUCH nie prowadzi takiej promocji, zatem prosimy nie odpowiadać na te maile. Sprawa zostanie zgłoszona do odpowiednich organów ścigania - czytamy na stronie firmy. Ku przestrodze sieć zamieściła przykładowy mail informujący nieistniejącej promocji.

Jak ostatnio pisaliśmy, tego typu nieuczciwe praktyki zanotowała sieć Pepco.

- Odbiór kuponu na 1000zł na odzież w dowolnie wybranym sklepie Pepco - pod takim hasłem trafiają na skrzynki mailowe fałszywe informacje o voucherach do sklepów tej sieci. Spółka informuje, że nie jest to promocja prowadzona przez firmę PEPCO Poland sp. z o.o., a działania zostały poczynione bez wiedzy i zgody spółki. Pepco zapowiada, że zgłosi zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa do prokuratury oraz do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Sieć drogerii Rossmann od dłuższego czasu zawiadamia o oszustach podszywających się pod firmę. Spółka informuje, że obecnie prowadzi sprzedaż wyłącznie w drogeriach. Nie prowadzi sprzedaży wysyłkowej, telefonicznej, ulicznej ani w domach klientów.

- Równocześnie przypominamy, że wszystkie organizowane przez nas konkursy i promocje prezentowane są wyłącznie w naszych gazetkach promocyjnych, magazynie „Skarb", na portalu Rossnet.pl oraz w nowo otwieranych drogeriach. Udział w nich nigdy nie wiąże się z jakimikolwiek kosztami. Czytelna informacja o tym, że to Rossmann SDP Sp. z o.o. jest organizatorem konkursu zawsze znajduje się w jego regulaminie - podaje sieć.

Firma przestrzega przed podawaniem swoich danych osobowych i numerów telefonów osobom podającym się za ich przedstawicieli.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA