PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Viola Śpiechowicz, Maciek Sieradzky i inni. Powstaje mekka polskich projektantów?

  • Autor: propertynews.pl
  • 10 paź 2016 11:30

Viola Śpiechowicz, Maciek Sieradzky i inni. Powstaje mekka polskich projektantów? Viola Śpiechowicz

Nowa poznańska galeria Posnania zaoferuje klientom cały zestaw marek modowych. Są wśród nich zarówno znane marki międzynarodowe, jak również butiki polskich projektantów. Swoje pop-upy otworzą tu m.in.: Viola Śpiechowicz, Jarosław Ewart & Marta Kuszyńska oraz dzky. by Maciek Sieradzky.

REKLAMA

Od kilku lat polscy projektanci zyskują coraz szersze zainteresowanie konsumentów. Sukces rynkowy odniosła już marka Bizuu, która będzie miała w Posnanii swój regularny salon. W centrum znajdą się nie tylko polskie marki o ugruntowanej pozycji, ale także projektanci, którzy dopiero budują swoją markę i chętnie korzystają z tzw. pop-upów, czyli umów krótkoterminowych. Ich obecność jest obustronnie korzystna.

Swój pierwszy butik w Polsce, w formie pop-upu otworzy w Posnanii projektantka Viola Śpiechowicz. – Wierzę w Posnanię i podoba mi się tutejsze nowatorskie podejście do zagospodarowania przestrzeni sprzedażowo-rozrywkowej. Do tej pory skupiałam się na sprzedaży internetowej i działaniach we własnym showroomie. Sprzedaję w multibrandowych butikach w Polsce i za granicą. Nie miałam ambicji posiadania własnych sklepów. Salon w Posnanii jest próbą poszerzenia kontaktu z moim odbiorcą, a format pop-up store daje mi możliwość podjęcia takiej próby, bez ponoszenia ryzyka wieloletnich umów – mówi Viola Śpiechowicz. Klientom Posnanii zaoferuje garderobę, a także dodatki, takie jak szale, paski, torby oraz kolorowe kryształy, które są efektem jej współpracy z hutą kryształu Julia.

Kolejny pop-up należeć będzie do Macieja Sieradzky'ego i jego marki dzky. W butiku dostępne będą ubrania uniwersalne, luźne, z wyrazistymi detalami. Dwójka absolwentów łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych: Marta Kuszyńska, która tworzy eleganckie kolekcje dla kobiet, oraz Jarosław Ewert, znany z ubrań oversize oraz geometrycznych kształtów wspólnie otworzą w Posnanii swój kolejny już salon.

Pop-upy budzą coraz większe zainteresowanie, zarówno ze strony marek, jak i konsumentów. Ich popularność rośnie, co potwierdzają m.in. dane z Wielkiej Brytanii, gdzie działa obecnie 10,000 sklepów tego typu, a cały segment wart 2,3 mld funtów rośnie w tempie 12,3 proc. rocznie .

– Pop-up stores to coraz bardziej popularny segment handlu. W Apsys Polska utworzyliśmy nawet stanowisko specjalisty ds. najmu krótkoterminowego. Format ten jest szczególnie atrakcyjny dla marek młodych, budujących swoją pozycję rynkową, wizerunek i portfolio. Umożliwia im testowanie nowych linii produktów i nowych lokalizacji. Pop-upy budzą emocje wśród klientów, gdyż uatrakcyjniają ofertę centrum, oferują krótkie serie, w ograniczonym czasie i w miejscu, w którym do tej pory nie były obecne. W pop-upach można też spotkać samych projektantów. W ten sposób zapewniają oni klientom wrażenia unikalności i ekskluzywności – mówi Marek Błędowski, dyrektor handlowy i członek zarządu Apsys Polska.

Centrum Posnania zostanie otwarte już 19 października br.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA