PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Vistula Group otworzy blisko 20 salonów w tym roku. Na inwestycje wyda 6 mln zł

  • Autor: propertynews.pl
  • 22 mar 2013 14:12

Vistula Group otworzy blisko 20 salonów w tym roku. Na inwestycje wyda 6 mln zł

W 2013 roku Vistula Group planuje uruchomić ok. 20 nowych salonów i stoisk firmowych o łącznej powierzchni ponad 1000 mkw. Łączne nakłady inwestycyjne wyniosą ok. 6 mln zł - podała firma w najnowszym raporcie.

REKLAMA

Jak podała spółka, rozwój własnej sieci handlowej - wzorem lat ubiegłych - będzie finansowany ze środków pochodzących z działalności operacyjnej. 

Jednocześnie Grupa Kapitałowa zamierza przeprowadzić inwestycje w istniejących lokalizacjach - kluczowych ze względów przychodowych i wizerunkowych, zarówno w segmencie odzieżowym jak i jubilerskim. 

Nowe salony firmowe będą powstawać w miastach powyżej 100 000 mieszkańców, w których powstają nowe centra i galerie handlowe i w których oferta marek Grupy Kapitałowej niebyła dotąd wystarczająco dostępna. Planowane są również otwarcia salonów w istniejących już i cieszących się dużym zainteresowaniem klientów centrach handlowych.

"W ramach segmentu odzieżowego główne wysiłki skierowane zostaną na utrzymanie dynamiki wzrostu sprzedaży marek męskich, realizowane poprzez organiczny rozwój sieci sprzedaży, nowe kampanie marketingowe, które wzmocnią wizerunek marek, a także dalszy rozwój sklepów internetowych" - czytamy w informacji.

W tym roku spółka liczy również na pozytywne rezultaty zmian w ramach spółki zależnej Deni Cler. Jednym z zasadniczych celów nowej strategii tej marki będzie odnowienie jej wizerunku oraz odpowiednie sprofilowanie kolekcji.

W obrębie segmentu jubilerskiego kontynuowane będą działania mające na celu wykorzystanie potencjału marki W.KRUK. "Pozyskane w roku ubiegłym środki obrotowe z emisji akcji serii K umożliwiły również dokonanie istotnego zwiększenia zatowarowania w segmencie jubilerskim, co zgodnie z założeniami powinno przełożyć się na wzrost sprzedaży oraz marży brutto na sprzedaży. W roku 2013 planowane jest utrzymanie podwyższonych o ok. 15 proc. w stosunku do ubiegłego roku poziomów zapasów w segmencie jubilerskim" - czytamy w raporcie.

Vistula Group od lat rozwija własną sieć sprzedaży detalicznej. Aktualnie liczy ona ok. 270 sklepów o łącznej powierzchni sprzedażowej liczącej 25 tys. mkw.  

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA