PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Vistula Group otworzy osiem salonów do końca roku

  • Autor: Propertynews.pl
  • 12 cze 2014 10:02

Libra Project, spółka odpowiedzialna za komercjalizację olsztyńskiej Galerii Warmińskiej, podpisała umowę z dwiema markami, należącymi do Vistula Group SA - Vistulę i Wólczankę.

REKLAMA

Aktualnie Vistula Group SA prowadzi 82 salony pod marką Vistula oraz 77 butików z logo Wólczanka. Obie marki objęte są projektem franczyzowym, w którym wybudowane zostały już trzy salony Vistula i trzy butiki Wólczanka w Polsce.

- Od lat posługujemy się standardami w wyborze najlepszych lokalizacji dla naszych salonów. Staramy się, aby lokale miały szeroką, efektowną witrynę, gdyż oprócz asortymentu, naszą mocną stroną jest ekspozycja produktu. Ważny jest dla nas również metraż - ten najbardziej właściwy dla salonów Vistuli to 100-130 mkw., zaś dla butików Wólczanki to ok 30 mkw. - wyjaśnia Wojciech Leszczyński, dyrektor ds. rozwoju Vistula Group SA. Spółka na chwilę obecną posiada punkty wyłącznie w Polsce.

Od początku 2014 roku Vistula Group otworzyła 11 nowych lokalizacji wszystkich swoich marek. Do końca roku planowane jest uruchomienie jeszcze 8 salonów. - W Galerii Warmińskiej Vistula zajmie powierzchnię 124 mkw., butik Wólczanki - 36 mkw. Oba salony będą spełniały standardy metrażowe przyjęte dla obu brandów. Zarówno Wólczanka jak i Vistula znajdą się na na poziomie 0. Salony będą zaaranżowane według najnowszego konceptu wizualnego - informuje Tomasz Jopkiewicz, senior leasing manager w Libra Project.

Vistula i Wólczanka to nie jedyne marki, które pojawią się w Galerii Warmińskiej z ramienia Vistula Group. Spółka zdecydowała się także na otwarcie salonu Deni Cler, który zajmie powierzchnię 90 mkw. i będzie pierwszą lokalizacją brandu w Olsztynie.

W Galerii Warmińskiej znajdzie się 170 salonów handlowo-usługowych. Będą to zarówno marki z kraju i ze świata, jak i lokalni przedsiębiorcy, doskonale znający specyfikę lokalnego biznesu. Na powierzchni handlowej wielkości 41 497 mkw. znajdą się takie brandy jak: H&M, Reserved, Zara, New Yorker, Smyk Mega Store, Euro RTV AGD, Massimo Dutti, Zara Home, Stradivarius, Bershka, Pull and Bear, Oysho, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home and You, Martes Sport, Sephora, Carry, CCC, Deichmann, Rossmann, Promod, Camaieu, Orsay, Tally Weijl, Pretty One, , Pierre Cardin, Apart, Kruk, Yes, Jubirex, Bijou Brigitte, Swiss, Bytom, Camel Active, Lavard, Levi`s, Taranko, Bugatti, Big Star, Diverse, Nike, Adidas, Gatta, Ecco, Heavy Duty, Recman, HiMoutain, Samsonite, Jack Wolfskin, Americanos, Mustang, Oui, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Versace, Roberto Cavalii i wiele innych.

Operatorem spożyczym Galerii Warmińskiej będzie Piotr i Paweł. Dodatkowo, w olsztyńskim obiekcie znajdzie się 9-salowe Multikino z częścią kawowo-barową oraz klub fitness Kinetic. Oddanie obiektu planowane jest na 5. września. Inwestycja, o wartości 100 mln euro, realizowana jest przez MGC Inwest Sp. z o.o.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA