PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Vistula Group zainwestuje 6 mln zł w otwarcie 16 salonów i stoisk

  • Autor: ISB
  • 17 maj 2012 09:01

Vistula Group zamierza w tym roku otworzyć ok. 16 salonów i stoisk firmowych o łącznej powierzchni 1500 mkw. i dokonać inwestycji odtworzeniowych w segmencie odzieżowym i jubilerskim. Łączna wartość tych inwestycji sięgnie ok. 6 mln zł - poinformowała spółka w raporcie kwartalnym.

REKLAMA

Grupa planuje ponieść nakłady na inwestycje odtworzeniowe, głównie w kluczowych i najbardziej dochodowych lokalizacjach, zarówno w segmencie odzieżowym jak i jubilerskim. Założone w budżecie na 2012 r. nakłady na ten cel wynoszą 2 mln zł. Jak podano, rozwój sieci sprzedaży będzie finansowany ze środków pochodzących z działalności operacyjnej.

Spółka zaznaczyła, że planowany wzrost sieci sprzedaży ma przyczynić się do wzrostu przychodów detalicznych oraz zwiększenia efektywności funkcjonującej sieci sprzedaży.

„Spółka obserwuje możliwość poprawy przychodów i wyników głównie poprzez zwiększenie zapasu w salonach jubilerskich, gdzie szczyt sprzedaży przypada zwłaszcza na miesiąc grudzień" - podano także.

Vistula podała, że obecny poziom zapasów w segmencie jubilerskim, który stanowi istotny udział w przychodach grupy, jest niezadowalający w porównaniu z podmiotami konkurencyjnymi.

Na lipiec zaplanowana jest emisja ponad 22 mln akcji serii K z prawem poboru o wartości ok. 20 mln zł, z której środki zostaną w całości przeznaczone na zwiększenie kapitału obrotowego, w szczególności na zwiększenie zapasu w segmencie jubilerskim, poprzez m.in. zwiększenie zapasu biżuterii złotej i brylantowej marki W.KRUK oraz zegarków luksusowych marek zewnętrznych.

W segmencie odzieżowym grupa będzie skupiać się na umacnianiu dotychczasowej pozycji marek Vistula, Wólczanka i Deni Cler oraz konsekwentnej realizacji strategii marketingowej , która zaowocuje pozyskaniem nowych klientów i zwiększeniem licznb wejść do salonów, co w efekcie korzystnie przełoży się na wyniki sprzedaży.

Vistula Group miała 2,71 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2012 roku wobec 1,94 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 88,04 mln zł wobec 79,01 mln zł rok wcześniej.

Strata operacyjna na poziomie grupy wyniosła 65 tys. zł wobec 3,35 mln zł zysku rok wcześniej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA