PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Vistula i Wólczanka w Galerii Młociny

 Vistula i Wólczanka w Galerii Młociny
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 06 lut 2019 10:36

Ponad 165 mkw. powierzchni zajmą łącznie salony Vistula i Wólczanka w Galerii Młociny. Obie marki ulokują się w Alei Mody. Otwarcie wynajętego w ponad 90 proc. obiektu planowane jest wiosną tego roku.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 06 lut 2019 10:36

Najnowszy, stołeczny salon Vistuli zajmie w Galerii Młociny 130 mkw. Wnętrze jednego z największych sklepów marki w Polsce zostanie zaprojektowane w zgodzie z najnowszym wzorem aranżacji i będzie miało wyjątkowo męski charakter. To za sprawą punktowego, wyrazistego oświetlenia, a także kolorystyki zdominowanej przez odcienie szarości i ciemną, chłodną czerń. Całość, tworząca męskie studio, podzielona zostanie na strefy w których eksponowane będą poszczególne linie odzieżowe. Lantier i klasyczna Vistula z czarną metką, skierowane do mężczyzn stawiających na formalny dresscode, tradycyjne krawiectwo i ponadczasowe wzory oraz swobodna, miejska i głęboko osadzona w aktualnych trendach linia Vistula Red. W salonie marki, znajdzie się również miejsce dla limitowanych kolekcji. Wyróżnikiem Vistuli w Galerii Młociny będzie wyjątkowa ekskluzywna usługa Szycia na Miarę garniturów oraz koszul, adresowana do najbardziej wymagających klientów.

– Galeria Młociny da mieszkańcom Bielan wiele pretekstów do zakupów. Najnowszy warszawski kompleks, z ciekawym konceptem Alei Mody, w której każdy metr zaprojektowano z myślą o markach modowych, to doskonały wybór dla reprezentacyjnych salonów Vistuli i Wólczanki. Argumentami za wyborem Galerii Młociny były także ogromny potencjał demograficzny tej części miasta i lokalizacja gwarantująca wygodny i szybki dojazd – podkreśla Marcin Rydz, dyrektor ds. Rozwoju i Inwestycji, Vistula Retail Group.

Najnowszy warszawski butik najbardziej znanej polskiej marki szyjącej koszule, zajmie w Galerii Młociny około 35 mkw. Poza pełna ofertą męskich i damskich koszul z oferty Wólczanki i ekskluzywnej linii Lambert – modele do pracy, casualowe oraz modele przeznaczone na specjalne okazje – na półkach znajdzie się również miejsce dla koszulek polo, miękkich swetrów, jedwabnych krawatów, much oraz eleganckich apaszek. Wnętrze butiku wykończone zostanie zgodnie z najnowszym, obowiązującym konceptem wystroju. Projektanci zadbali między innymi o dodatkowe miejsce na ekspozycję damskich koszul i wygodne przymierzalnie.

Modna aleja

Jednym z wyróżników najnowszego kompleksu handlowo-rozrywkowego w Warszawie będzie Aleja Mody wzorowana na najlepszych przykładach znanych z pasaży handlowych. Ta część kompleksu, dzięki między innymi imponującym, wysokim na ponad 7,5-metra podwójnym witrynom (tzw. doubleshopfronts) kojarzyć się będzie z luksusowymi domami towarowymi z Paryża, Mediolanu czy Londynu. Poza zapewnieniem niespotykanej dotąd w obiektach handlowych możliwości ekspozycji nowych kolekcji i trendów, architekci zadbali również o widoczność witryn, które zobaczyć można z poziomu każdej kondygnacji.

– Im bliżej otwarcia, tym szybciej Aleja Mody zapełnia się najemcami. Cieszymy się, że listę najemców, powiększoną tylko w ostatnich tygodniach o takie marki jak: Lavard, Pako Lorente, Hexeline, Molton czy Tatuum uzupełnią flagowe salony jednych z najbardziej znanych i szanowanych graczy na krajowym rynku klasycznej mody – mówi Marcin Szlufik, senior leasing manager z Działu Centrów Handlowych Echo Investment.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.206.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.