PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Vitkac zamiast Mediolanu. Luksusowe marki chcą być w Polsce

  • Autor: Propertynews.pl
  • 01 lut 2016 16:00

Centrum handlowe Vitkac przekonało klientów. Jak zapewnia w rozmowie z Propertynews.pl Wiesław Likus, ubiegły rok zakończył olbrzymim wzrostem sprzedaży. - Marki do tej pory nieobecne w Polsce chcą w nim otwierać swoje punkty - zapowiada właściciel obiektu.

REKLAMA

- Vitkac od samego poczatku był trudnym projektem. Operuje w segmencie dóbr luksusowych. Zamożni klienci byli natomiast przyzwyczajeni, że zakupy robi się poza Polską: w Mediolanie, Londynie, Paryżu czy Nowym Jorku - opowiada Wiesław Likus.

Jak zaznacza, pierwsze lata funkcjonowania centrum było oczekiwaniem na gwałtowny wzrost. Marzenie wreszcie się ziściło. - W 2015 roku zanotowaliśmy 65 proc. wzrost sprzedaży w porównaniu do 2014 roku. W segmencie dóbr luksusowych tak wielkie zmiany praktycznie się nie zdarzają. To pokazuje, jak wielu Polaków przeniosło się z zakupami do Warszawy - zaznacza prezes Holdingu Liwa.

Według Likusa sukces Vitkaca to oznaka, że społeczeństwo z klasy wyższej wciąż się bogaci. - Mamy bardzo dobre perspektywy na przyszły rok. Otrzymujemy zapytania od marek nieobecnych na naszym rynku na wynajmem powierzchni - deklaruje.

Czy na podobny projekt jest miejsce w takim mieście, jak w Krakowie? Według Likusa tak, ale w mniejszej skali. - Siła zakupowa mieszkańców jest niższa niż w Warszawie, ale z drugiej strony miasto ma wielu turystów, dla których wydanie 2 tys. euro nie jest problemem - podsumowuje.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA