PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

W Black Friday kupujemy więcej, niż planowaliśmy

W Black Friday kupujemy więcej, niż planowaliśmy
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 lis 2018 10:00

Czarny piątek, czyli święto wyprzedażowe pochodzące z USA to wyjątkowa okazja zarówno dla miłośników promocji jak i dla zarządców obiektów handlowych. Ponad połowa konsumentów kupuje w tym dniu więcej niż było to zaplanowane.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 lis 2018 10:00

Przedświąteczne zakupy wiążą się ze zwiększonymi wydatkami, nic więc dziwnego, że szukamy okazji, aby zaoszczędzić. Większość osób, które korzystają z czarnopiątkowych promocji robi to z myślą o zbliżających się Świętach Bożonarodzeniowych (ponad 65 proc.). Według prognoz statystyczny łowca okazji nad Wisłą wyda w tym roku 645 zł, najchętniej na ubrania.

Tradycja rodem ze Stanów Zjednoczonych została zaadaptowana do polskich warunków i od 2013 roku wpisała się w świadomość rodzimego konsumenta. Po 5 latach już 95 proc. Polaków zna Black Friday, a wzrost sprzedaży produktów w ten dzień wynosi niemal 600 proc. Nie możemy jednak porównywać się ze Stanami Zjednoczonymi, gdzie część sklepów jest czynna całą dobę, przeceny sięgają 90 proc. a pracodawcy dają z tej okazji dzień wolny. W Polsce promocje nie są aż tak wysokie, ale znane marki często decydują się na przedłużenie okresu wyprzedażowego na cały weekend, co sprzyja zwiększeniu odwiedzalności i obrotów.

A jak wygląda sytuacja w obiektach, które posiadają przeceniony asortyment cały rok? Otóż outlety również oferują atrakcyjne promocje i notują rekordowe wyniki odwiedzalności. Dla klientów oznacza to promocje sięgające nawet 80 proc.

- Mimo, że centra wyprzedażowe oferują swoim klientom atrakcyjne promocje przez cały rok, - Black Friday jest doskonałą okazją, aby skorzystać z podwójnych obniżek. Obiekty o charakterze mixed-use, łączące oferty tradycyjne i wyprzedażowe, mają w tym względzie znacznie większe pole manewru dzięki możliwości obniżenia zarówno regularnych cen jak i dodatkowych promocji na asortyment outletowy. Oferta tego typu przyciąga różne grupy konsumentów i skłania do większych, spontanicznych zakupów. Projektem łączącym handel tradycyjny z ofertą wyprzedażową będzie powstający w miejsce dotychczasowej Galerii Rumia obiekt Pomerania Outlet, który zostanie dodatkowo wzbogacony o sektor rozrywkowy i gastronomiczny, aby zapewnić konsumentom jeszcze więcej pozytywnych doznań – komentuje Izabella Wiszniewska – Oraczewska, członek zarządu DNB Asset Holdco Sp. z.o.o.

 

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.207.146.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.