PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

W Bonarka City Center padł rekord

  • Autor: propertynews.pl
  • 02 lip 2015 11:12

W Bonarka City Center padł rekord Bonarka City Center

Bonarka City Center utrzymuje wzrosty odwiedzalności. W pierwszym półroczu 2015 roku Bonarka powitała o 10 proc. więcej klientów niż w roku ubiegłym, przy czym czerwiec przyniósł absolutnie rekordowy wynik - 14-procentowy wzrost rdr.

REKLAMA

- Źródła naszego sukcesu upatrujemy przede wszystkim w postawie „podążania za klientem”. Zarówno w relacjach B2C, jak i  B2B staramy się wsłuchiwać w potrzeby naszych partnerów i elastycznie na nie reagować. Klienci widzą i czują, że centrum zmienia się w odpowiedzi na ich ewoluujące preferencje. – komentuje Beata Jarmołkowicz, dyrektor zarządzający, TriGranit Management Polska.

Bonarka City Center prowadzi regularne badania rynkowe, na podstawie których dokonuje modyfikacji przyjętej strategii działania w obszarach takich jak leasing, marketing i zarządzanie obiektem. W odpowiedzi na oczekiwania respondentów w ostatnim czasie Bonarka wzmocniła znacząco ofertę kierowaną do mężczyzn (moda, sport, elektronika). Dynamiczny rozwój obiektu przyciąga uwagę kolejnych najemców. W portfolio centrum wkrótce pojawią się nowe marki gastronomiczne np: Starbucks oraz zupełne nowości rynkowe jak otwarty w czerwcu nowy koncept – a TAB.

- Silnym i charakterystycznym elementem strategii Bonarka City Center jest także starannie opracowana i konsekwentnie prowadzona kampania reklamowa. Od kliku lat obiekt związany jest kontraktem reklamowym z aktorką Małgorzatą Kożuchowską, dzięki której rozpoznawalność marki oraz jej wizerunek notują świetne wyniki w badaniach konsumenckich. Połączenie skutecznych działań marketingowych z szerokim wyborem różnorodnych marek oraz wygodą i dobrą atmosferą zakupów jest dla nas sposobem budowania lojalnej grupy wiernych klientów. Obecnie pod tym względem Bonarka wiedzie prym wśród  krakowskich centrów handlowych – aż 50 proc. mieszkańców Krakowa deklaruje, że robi tu zakupy przynajmniej raz w tygodniu – dodaje Iwo Knopik, kierownik ds. marketingu Bonarka City Center, TriGranit Management Polska.

Bonarka wprowadza też na bieżąco nowoczesne rozwiązania. Trwają właśnie przygotowania do uruchomienia pierwszej w kraju platformy prosprzedażowej OmniChanel, która będzie stanowiła innowacyjne udogodnienie dla klientów i najemców centrum w procesie sprzedaży i promocji ofert.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.