PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

W Bonarka City Center padł rekord

  • Autor: propertynews.pl
  • 02 lip 2015 11:12

W Bonarka City Center padł rekord Bonarka City Center

Bonarka City Center utrzymuje wzrosty odwiedzalności. W pierwszym półroczu 2015 roku Bonarka powitała o 10 proc. więcej klientów niż w roku ubiegłym, przy czym czerwiec przyniósł absolutnie rekordowy wynik - 14-procentowy wzrost rdr.

REKLAMA

- Źródła naszego sukcesu upatrujemy przede wszystkim w postawie „podążania za klientem”. Zarówno w relacjach B2C, jak i  B2B staramy się wsłuchiwać w potrzeby naszych partnerów i elastycznie na nie reagować. Klienci widzą i czują, że centrum zmienia się w odpowiedzi na ich ewoluujące preferencje. – komentuje Beata Jarmołkowicz, dyrektor zarządzający, TriGranit Management Polska.

Bonarka City Center prowadzi regularne badania rynkowe, na podstawie których dokonuje modyfikacji przyjętej strategii działania w obszarach takich jak leasing, marketing i zarządzanie obiektem. W odpowiedzi na oczekiwania respondentów w ostatnim czasie Bonarka wzmocniła znacząco ofertę kierowaną do mężczyzn (moda, sport, elektronika). Dynamiczny rozwój obiektu przyciąga uwagę kolejnych najemców. W portfolio centrum wkrótce pojawią się nowe marki gastronomiczne np: Starbucks oraz zupełne nowości rynkowe jak otwarty w czerwcu nowy koncept – a TAB.

- Silnym i charakterystycznym elementem strategii Bonarka City Center jest także starannie opracowana i konsekwentnie prowadzona kampania reklamowa. Od kliku lat obiekt związany jest kontraktem reklamowym z aktorką Małgorzatą Kożuchowską, dzięki której rozpoznawalność marki oraz jej wizerunek notują świetne wyniki w badaniach konsumenckich. Połączenie skutecznych działań marketingowych z szerokim wyborem różnorodnych marek oraz wygodą i dobrą atmosferą zakupów jest dla nas sposobem budowania lojalnej grupy wiernych klientów. Obecnie pod tym względem Bonarka wiedzie prym wśród  krakowskich centrów handlowych – aż 50 proc. mieszkańców Krakowa deklaruje, że robi tu zakupy przynajmniej raz w tygodniu – dodaje Iwo Knopik, kierownik ds. marketingu Bonarka City Center, TriGranit Management Polska.

Bonarka wprowadza też na bieżąco nowoczesne rozwiązania. Trwają właśnie przygotowania do uruchomienia pierwszej w kraju platformy prosprzedażowej OmniChanel, która będzie stanowiła innowacyjne udogodnienie dla klientów i najemców centrum w procesie sprzedaży i promocji ofert.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA