PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

W Domach Towarowych Wars Sawa powstał największy salon grupy CCC

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 22 maj 2018 11:42

W Domach Towarowych Wars Sawa powstał największy salon grupy CCC Salon CCC (mat.pras.)

W Domach Towarowych Wars Sawa Junior w Warszawie powstał największy salon grupy CCC. Lokal zajmuje powierzchnię 2 500 mkw. na dwóch poziomach. Jesienią planowane jest otwarcie trzeciej kondygnacji, na której znajdzie się m.in. centrum rekrutacyjno-szkoleniowe. Sklep CCC jest 950. salonem sieci obecnej w 20 krajach.

REKLAMA

- To otwarcie jest dla nas kolejnym krokiem w konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju sieci CCC, która liczy już 950 lokalizacji - mówi Karol Semik, dyrektor ds. rozwoju CCC.

Sklep CCC został otwarty w tzw. nowym koncepcie premium, który jest obecnie wprowadzany do całej sieci. Wejście do sklepu jest szersze niż dotychczas, posiada w pełni przeszkloną witrynę i cyfrowe ekrany LED. Wchodząc do sklepu widzimy centralny chodnik z liniowym oświetleniem, które sprawia, że klienci przechodzą przez przestrzeń podzieloną na poszczególne „pokoje” w sklepie. Kasa, umieszczona jest, nie jak do tej pory z boku, ale na końcu sklepu. Cały salon podzielony jest na sekcje produktowe, m.in. damską, męską, dziecięcą, sportową i akcesoriów. Taki system pozwala na uporządkowanie i skierowanie klienta od razu do produktów, których szuka.

Umieszczone w sklepie ekrany LED informują o producencie oraz karcie rabatowej CCC. Kontent jest być spersonalizowany i dedykowany na dany rynek, region lub sklep. Kolorystyka wnętrza jest stonowana z neutralną paletą barw, tak, żeby widoczny był flagowy pomarańczowy kolor marki. W celu uzyskania świeżego i współczesnego wyglądu, meble w sklepie są głównie metalowe, a te stanowiące trzon przezierne, co nadaje całości lekkości oraz utrzymuje minimalistyczny design.
„Rynek handlu detalicznego ciągle się zmienia i my jako CCC musimy inwestować w rozwój, żeby nadążyć za tymi zmianami i iść naprzód. Nowy koncept sklepowy ma nam w tym pomóc. Większa przestrzeń to większe możliwości ekspozycji, inny wybór asortymentu, a także większy komfort zakupowy dla klientów. Takie powierzchnie salonu obuwniczego to dziś wyjątek w branży, w której dominują raczej butikowe koncepty, ale CCC zawsze idzie po więcej”, mówi Jakub Grzelak,
dyrektor ds. inwestycji CCC.

W nowej inwestycji CCC w DT WSJ powstanie także centrum rekrutacyjno-szkoleniowe, które ma odpowiedzieć na zwiększone potrzeby marki w pozyskiwaniu personelu sklepowego w czasach dynamicznego rozwoju całej sieci.

Łączna powierzchnia sieci sprzedaży CCC w kraju i za granicą wynosi obecnie ponad 550 tys. mkw. i liczy 950 sklepów, w tym ponad połowę za granicą. Grupa CCC obecna jest łącznie w 20 krajach (17 offline i 12 online). Na dzień 31 marca 2018 roku zatrudniała ponad 13 000 pracowników.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.