PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

W galeriach rozrasta się strefa pozahandlowa

  • Autor: propertynews.pl
  • 16 mar 2017 11:53

W galeriach rozrasta się strefa pozahandlowa Tkalnia

W 2016 r. na rynku handlowym przybyło 470 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej. Deweloperzy w tym roku również nie zwalniają tempa. W dobie konkurencyjności inwestorzy widząc zapotrzebowanie klientów, podczas planowania oferty stawiają nie tylko na funkcję podstawową centrum handlowego. Coraz większą część obiektów zajmują punkty gastronomiczne, usługowe czy też rozrywkowe.

REKLAMA

W ostatnich latach funkcja centrum handlowego uległa dużej modyfikacji. Deweloperzy koncentrują się na inwestycji w bogatą ofertę pozazakupową w celu wydłużenia czasu spędzanego przez klientów w centrach handlowych i wyróżnienia się na konkurencyjnym rynku. Poszerzają się zarówno oferty rozrywkowe, rekreacyjne jak i strefy gastronomiczne. Jeszcze kilka lat temu zajmowały 5-7 proc. powierzchni centrum handlowego, obecnie współczynnik wzrósł do około 10-15 proc.

- Nowo powstające projekty, aby zbudować mocną pozycję na rynku muszą wyróżnić się czymś więcej niż bogatą ofertą handlową. Tego typu obiekty mają szansę zaistnieć m.in. dzięki ofercie gastronomicznej, rozrywkowej i usługowej a także innowacjom architektonicznym. Tkalnia w Pabianicach zaoferuje mieszkańcom m.in. pierwszy multipleks w mieście. Będzie to bez wątpienia element oferty wyróżniający tą inwestycję na mapie Pabianic i przyciągający klientów   – komentuje Adrian Majsterek, inwestor A&A.

Centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia wzbogaci tkankę miejską Pabianic na przełomie 2018/2019 roku. Będzie to część miejskiego pasażu łączącego Park Słowackiego z bulwarami i polem golfowym A&A Arkadia. Obiekt będzie miał około 14 tys. mkw. powierzchni najmu, na których znajdzie się ponad 40 lokali handlowo-usługowych i parking na ok. 230 samochodów.

Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

- Podczas planowania oferty centrum handlowo-rozrywkowego Tkalnia zadbaliśmy o jej różnorodność i dopasowanie do potrzeb mieszkańców. Zaawansowane rozmowy prowadzone są m.in. z operatorem spożywczym, kinem, dużą siecią sklepów ze sprzętem elektronicznym, a także drogeriami czy kilkoma sklepami z akcesoriami do domu, zabawkami i odzieżą. Nie zabraknie również miejsca dla lokalnych przedsiębiorców. Z myślą o nich tworzony jest miejski rynek – nowoczesne targowisko, gdzie pod dachem, w komfortowych warunkach będą mogli oferować swoje produkty -  mówi Paweł Bartosiak, odpowiedzialny za komercjalizację centrum z firmy BOIG Property Consulting.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA