PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

W Galerii Katowickiej idzie nowe

  • Autor: propertynews.pl
  • 23 lis 2016 08:00

W Galerii Katowickiej idzie nowe Galeria Katowicka

Galeria Katowicka przygotowała spore zmiany związane z rewitalizacją i ofertą drugiego piętra, które teraz zdominują trzy główne branże: sportowa, modowa i kulturalno-rozrywkowa.

REKLAMA

Drugie piętro Galerii Katowickiej, obchodzącej niedawno trzecie urodziny, zmienia swoje oblicze – zarówno jeśli chodzi o ofertę, jak i wygląd. Część najemców, np. salony Lee Wrangler czy Vans, Diverse relokowano na inne piętra Galerii, pozostawiając tym samym przestrzeń dla silnej reprezentacji trzech branż.

Niedawno na poziomie +2 uruchomiony został plac zabaw dla dzieci Fit4Kids, zlokalizowany nieopodal strefy food court. Pomiędzy nim, a strefą gastronomiczną, pojawią się wkrótce kolejne cztery nowe lokale gastronomiczne. Dzięki przebudowie zyskają one szerszą o ok. 2 metry strefę ogródkową. Zamontowane też zostaną miejsca do odpoczynku.

Drugie piętro posiada wyraźnie wyodrębnioną strefę z modą męską, w której znajdą się salony: Wólczanka, Vistula, Bytom Pawo, Lavard czy Lancerto.

Większość salonów sportowych znajduje się obecnie na drugim piętrze Galerii. Dołączy do nich niebawem Martes Sport, przedstawiciel sieci wielkopowierzchniowych sklepów sportowych, zlokalizowany na powierzchni prawie 1 000 mkw.

Na drugim piętrze, w pobliżu strefy restauracyjnej, znajduje się również mocna reprezentacja kulturalno – rozrywkowa: „Projekt Wyższy Poziom” oraz 10-salowe Multikino z salą Xtreme. Projekt "Wyższy Poziom" to przestrzeń, w której odbywają się spektakle teatralne – powstała tu czwarta scena Teatru Śląskiego, organizowane są warsztaty, spotkania, wystawy, happeningi oraz aktywności związane z muzyką, nauką czy filmem. Tę kulturalną propozycję dopełnia, otwarty z początkiem listopada, Matras Megastore o pow. 485 mkw.

- Nieustannie dywersyfikujemy naszą ofertę, koncentrując się na zapewnieniu klientom jak najciekawszego profilu dostępnych marek. Staramy się jednocześnie, by pobyt w Galerii Katowickiej kojarzył się nie tylko z dobrymi zakupami i kompleksową ofertą, ale również komfortem ich robienia. Stąd właśnie rewitalizacja drugiego pietra, powstające strefy tematyczne, rozbudowa oferty gastronomicznej, rozrywkowej i kulturalnej – podsumowuje Joanna Bagińska, dyrektor Galerii Katowickiej.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA