PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

W Galerii Północnej powstanie interaktywny salon eobuwie.pl

W Galerii Północnej powstanie interaktywny salon eobuwie.pl
mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 07 sie 2019 15:13

Nowy lokal o powierzchni aż 500 mkw. zostanie otwarty w listopadzie na parterze Galerii Północnej. To już trzecia lokalizacja marki w stolicy i pierwsza na północy miasta. Dzięki dużej powierzchni i zastosowanej technologii omnichannel, w ofercie sklepu znajdzie się nawet 25 tysięcy produktów dostępnych od ręki.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 07 sie 2019 15:13

Nowy salon marki eobuwie.pl powstanie na parterze Galerii Północnej, w pobliżu sklepu Reserved. Oprócz tabletów ze specjalną aplikacją do zamawiania i przyglądania obuwia w sklepie pojawią się również dodatkowe usługi, jak esize.me oraz click & collect. Pierwsza z nich to przełomowe narzędzie stworzone w oparciu o technologię 3D, oferujące profesjonalną pomoc w doborze odpowiedniego obuwia oraz spersonalizowanych wkładek do butów – aplikacja w kilka sekund tworzy trójwymiarowy model stóp, a następnie porównuje go ze skanami wszystkich butów znajdujących się w ofercie sklepu. Za pomocą aplikacji click & collect wykonany skan można przypisać do numeru telefonu lub adresu e-mail, aby nie powtarzać czynności podczas każdych kolejnych zakupów. 

– Staramy się zapewnić naszym klientom dostęp do szerokiej oferty znanych i renomowanych marek, oferujących wysokiej jakości produkty. W listopadzie oferta obuwia i akcesoriów powiększy się o kolejny znany salon - eobuwie.pl. Nowoczesna struktura sprzedaży z wykorzystaniem technologii omnichannel umożliwi klientom dostęp do bardzo szerokiej oferty produktów, a dodatkowo stanie się wyjątkowym doświadczeniem zakupowym. Jest to bowiem jeden z pierwszych interaktywnych sklepów w Warszawie – powiedziała Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing GTC.

W stacjonarnych sklepach eobuwie.pl komunikacja cyfrowa całkowicie zastąpiła produkty fizyczne. Zamiast tradycyjnych półek i regałów wypełnionych setkami par butów w salonach znajdują się ekrany dotykowe, za pomocą których klienci mogą wybierać obuwie dostępne na zapleczu. Wybrany model butów dostarcza do przymierzenia pracownik sklepu w ciągu maksymalnie 3 minut. 

 – Widzimy, że klienci chętnie korzystają z nowej formuły zakupów. Przekonali się do modelu, który nie tylko pomaga, ale jednocześnie usprawnia sam ich proces. Dlatego, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, otwieramy kolejne lokalizacje – tym razem w Galerii Północnej – powiedział Konrad Jezierski, Dyrektor ds. Retail, eobuwie.pl.

 Eobuwie.pl to jeden z największych w Polsce sklepów specjalizujących się w sprzedaży obuwia i akcesoriów, istniejący na rynku od ponad 20 lat. W ofercie sklepu znajdują się starannie wyselekcjonowane produkty najlepszych krajowych i zagranicznych marek. Asortyment salonu regularnie jest też wzbogacany o nowe ekskluzywne marki. Według raportu eCommerce Polska 2016 eobuwie.pl należy do 10 najbardziej rozpoznawalnych sklepów eCommerce w Polsce. 

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.251.205
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.