PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

W internecie najchętniej kupujemy artykuły z kategorii dom i ogród

  • dlahandlu.pl
  • 19 wrz 2014 11:37

Polacy w internecie kupują przede wszystkim produkty z kategorii dom i ogród. Tego typu akcesoria stanowią 21 proc. całej sprzedaży e-commerce w naszym kraju. Dla porównania, artykuły spożywcze i delikatesowe znajdują się na samym końcu listy produktów, po jakie Polacy sięgają za pośrednictwem internetu. Ich sprzedaż stanowi zaledwie 3 proc. całkowitej wartości rynku e-commerce w naszym kraju.

REKLAMA

Powyższe dane zaprezentowane zostały w raporcie ePolska 2012, a powołuje się na nie w swojej najnowszej publikacji "Moc zakupów. Manifest do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej" Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji.

W 2012 roku 11 proc. internetowych zakupów Polaków stanowiły akcesoria i upominki. Tyle samo nasi rodacy przeznaczali na zakup odzieży w e-sklepach. W strukturze zakupów przez internet 9 proc. stanowiły produkty z kategorii Zdrowie i Uroda, a po 8 proc. przypadło na artykuły dla dzieci, artykuły komputerowe, jak również kategorię Foto i AGD.

7 proc. wartości polskich e-zakupów dotyczy towarów z kategorii Sport i Turystyka, a po 5 proc. przypadło na artykuły motoryzacyjne, książki i multimedia, jak również produkty związane z hobby. Artykuły spożywcze i delikatesowe z wynikiem 3 proc. znajdują się na samym końcu listy towarów, jakie Polacy zakupują za pośrednictwem internetu.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA