PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

W kurortach powstaną sezonowe sklepy dyskontowe

  • Autor: wp.pl
  • 30 cze 2014 08:36

Biedronka buduje tymczasowy sklep dla turystów w Mielnie, a Lidl szykuje się do stawiania swojego punktu na Woodstock, największej muzycznej imprezie w Polsce - informuje serwis wp.pl.

REKLAMA

Jak podaje wp.pl, na co dzień nadmorska gmina Mielno liczy ledwo ponad 5 tys. osób, jednak w lipcu i sierpniu turyści z Poznania czy Warszawy sprawiają, że miasteczko zamienia się w tętniącą życiem metropolię. Zwykłe sklepy spożywcze notują kilkukrotny wzrost przychodów, ale i tak by zarobić na cały rok, podwyższają ceny. Na te narzekają oczywiście rdzenni mieszkańcy.

Biedronka w Mielnie będzie tymczasowa, bo nie dało rady postawić normalnego budynku do wakacji. Właściciel sieci uznał więc, że tymczasowo postawi hangar, obsłuży wzmożony ruch turystyczny, po czym konstrukcję rozbierze. Jesienią ma się więc zacząć budowa docelowego budynku.
Z kolei Lidl jako sponsor festiwalu Woodstock dla fanów muzyki postawi tymczasowy sklep już po raz czwarty. Ten będzie działał zaledwie przez kilka dni - czytamy w serwisie wp.pl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA