PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

W Metropolitan Outlet Bydgoszcz segment fashion rośnie w siłę

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 02 lis 2017 10:41

W Metropolitan Outlet Bydgoszcz segment fashion rośnie w siłę fot. materiały prasowe

Powiększa się grono najemców powstającego w Bydgoszczy centrum wyprzedażowego Metropolitan Outlet. Do znanych marek, które będą tworzyły ofertę modową obiektu, dołącza duńska marka odzieżowa Only oraz polski producent wysokiej jakości odzieży męskiej Pako Lorente.

REKLAMA

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy buduje silny sektor mody damskiej i męskiej, który stanowi podstawę dobrze funkcjonującego centrum wyprzedażowego. Do grona najemców obiektu właśnie dołączyły 2 kolejne marki z tego sektora – duńska marka Only oraz polska marka Pako Lorente.

Pierwsza z nich oferuje kolekcje odzieży damskiej. W salonie o powierzchni 212 mkw.  klientki znajdą szeroki wybór stylowych jeansów, swetrów i sukienek wykonanych z najwyższej jakości materiałów i produkowanych według wysokich standardów. Każda kolekcja łączy w sobie najgorętsze światowe trendy, projektowane tak, by zapewniały nie tylko stylowy wygląd, lecz także swobodę całodziennego użytkowania.

Z kolei w lokalu o powierzchni 145 mkw. marka Pako Lorente zaoferuje stylizacje na każdą okazję zaczynając od klasycznych, biznesowych po casualowe, wyróżniające się na tle zachowawczej mody męskiej.

– Pako Lorente to marka dla ludzi, którzy cenią dobry styl, kochają życie, mają pasje, podążają za marzeniami i realizują swoje cele. Nasze kolekcje projektowane są zgodnie z obowiązującymi trendami w modzie i spełniają oczekiwania najbardziej wymagających mężczyzn – mówi Rafał Chrapkowicz, prezes Pako Lorente. – Mamy rozbudowaną sieć salonów regularnych w galerach handlowych w całej Polsce,  dlatego punkty w centrach outletowych, takich jak Metropolitan Outlet, są dla nas naturalnym kierunkiem rozwoju - dodaje Rafał Chrapkowicz.

Ofertę modową Metropolitan Outlet budują również takie marki, jak Guess, Próchnik, Franco Ferruzzi, Lavard, Kubenz, By Insomnia, Evolution, Bagatelle, London Hill, Italian Fashion, ONYXX czy Ewtex.

Bydgoski Metropolitan Outlet zaoferuje mieszkańcom regionu nowoczesną przestrzeń zakupową. Na powierzchni 17 000 mkw. znajdzie się ponad 60 salonów outletowych - modowych, sportowych, obuwniczych, wyposażenia wnętrz z ofertą w atrakcyjnych cenach. Sektor mody uzupełni bogata oferta sportowa marki 4F, oferta wyposażenia wnętrz marek Dajar Home & Garden oraz Home & Cook, a także pierwszy w Bydgoszczy outletowy salon z elegancką biżuterią firmy Apart. Ofertę obiektu uzupełnią również liczne punkty gastronomiczne i usługowe, plac zabaw dla dzieci czy stacja paliw. Mocną stroną inwestycji będzie z pewnością funkcjonujący w nowej odsłonie hipermarket Carrefour o powierzchni blisko 6 000 mkw.

Zakończenie prac budowlanych i otwarcie Metropolitan Outlet zaplanowano na jesień 2018 roku. NEINVER, czołowy operator centrów outlet w Polsce i Europie, będzie odpowiedzialny za zarządzanie powstającym centrum outletowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.