PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

W niedziele centra handlowe nie będą puste

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 24 kwi 2018 12:17

W niedziele centra handlowe nie będą puste fot. mat. pras.

Niedziela bez handlu nie oznacza zamknięcia centrum handlowego - podsumowuje Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City. Nowoczesna strefa food court oraz strefa rozrywki przyciągają klienta w ostatnim dniu tygodnia ofertą pozahandlową.

REKLAMA

Wprowadzenie nowych przepisów dotyczących handlu ma duży wpływ na dotychczasowe przyzwyczajenia konsumentów, ale i działania centrów handlowych. Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na to, że w Polsce wielkopowierzchniowe obiekty handlowe zawsze były czynne w niedziele - za wyjątkiem świąt państwowych i religijnych. Z drugiej jednak strony jak wynika z danych Retail Institute to sobota jest najczęściej wybieranym przez Polaków dniem na wizytę w galerii handlowej (16-17 proc.), a piątek i niedziela do tej pory były równoważne (po 15 proc.). Przed wejściem w życie o ograniczeniu handlu w niedzielę zapowiadano, że centra mogą spodziewać się kumulacji odwiedzin w piątek i sobotę. Z naszych obserwacji wynika, że niedzielny ruch przeniósł się na soboty i poniedziałki.

Jednak niedziela bez handlu nie oznacza zamknięcia centrum handlowego. W niedziele mogą bowiem działać lokale rozrywkowe i gastronomiczne. Dlatego centra handlowe z wydzieloną, nowoczesną strefą food court (strefa gastronomiczna) oraz strefą rozrywki (kina, place zabaw, pokoje gier itp.) starają się przyciągnąć klienta w ostatnim dniu tygodnia ofertą poza handlową. Dotyczy to również Blue City.

- Chcemy przyzwyczajać klientów do nowej sytuacji i wpływać na zmianę nawyków zapraszając do odwiedzenia nas w niedzielę nie w celu zrobienia zakupów, ale w celu atrakcyjnego spędzania wolnego czasu - mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City. - Wkrótce otworzymy nowoczesne kino, nowy plac zabaw dla dzieci, dwa nowatorskie koncepty rozrywkowe, a także nowe restauracje i największy klub fitness w kraju. W sumie niebawem w Blue City działać będą trzy piętra pełne rozrywki i gastronomii – punktów, które będą otwarte we wszystkie niedziele. Nadal będziemy organizować i promować imprezy, z których Blue City słynie. Liczymy na to, że ciekawa tematyka eventów oraz informacja o otwartych lokalach skłonią klienta do odwiedzenia Centrum pomimo zamknięcia części punktów handlowych - dodaje.

Zarząd Blue City zamierza kontynuować organizowanie Jarmarków Produktów Regionalnych w dotychczasowej formie - czyli również w niedziele. Dzięki temu Blue City będzie prawdopodobnie jedynym z niewielu miejsc, w którym w niedziele niehandlowe będzie można kupić świeżą żywność prosto od producenta. Także planuje rozwijać edukacyjno-rozrywkowe imprezy dla dzieci wierząc, że przy okazji udziału w wydarzeniu rodziny zostaną na wspólny posiłek lub skorzystają z innych oferowanych form rozrywki.

- Rynek zapewne poradzi sobie z nową sytuacją, ale na razie wszystkich nas czeka okres zmian przyzwyczajeń - podsumowuje Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.