PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

W Polsce jest miejsce na nowe outlety

W Polsce jest miejsce na nowe outlety
Mirosław Januszko, dyrektor zarządzający 6B47 Poland, inwestora Silesia Outlet
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 mar 2019 14:07

Choć w Polsce istnieje już kilkanaście outletów, dobre centra cieszą się dużym powodzeniem i notują co roku wzrosty sprzedaży. Prawdopodobnie jest jeszcze miejsce na wysokiej jakości obiekty w Krakowie, Trójmieście, czy we Wrocławiu. Dodatkowo być może atrakcyjnym planem byłoby stworzenie nowego formatu outletu- mniejszego, ale bardziej wyspecjalizowanego, skoncentrowanego bardziej lokalnie. Duży potencjał dają również silne ośrodki turystyczne, jak chociażby Zakopane - mówi w rozmowie z PropertyNews.pl Mirosław Januszko, dyrektor zarządzający firmą 6B47 Poland. Firma startuje z pierwszą inwestycją na rynku retail. Silesia Outlet ma być odpowiedzią na potrzeby mieszkańców regionu, który zamieszkuje ponad 4,5 mln osób, ale nie ostatnią inwestycją firmy w Polsce.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 mar 2019 14:07

Zbudowaliśmy Silesia Outlet w znanej destynacji zakupowej, gdzie ma szansę stworzyć udaną synergię z Centrum Handlowym Auchan Gliwice i Leroy Merlin. Zresztą nasz outlet będzie miał bezpośrednie przejście do wspomnianego centrum.

Obiekt jest bardzo dobrze widoczny z autostrady A4 i drogi krajowej w kierunku Rybnika, przy których powstał. To miejsce chętnie uczęszczane przez turystów, a przebudowa dróg – chociażby obwodnicy Częstochowy – ściągnie tam kolejne setki samochodów. Proszę pamiętać, że jesteśmy świetnym przystankiem w podróży dla jadących do kurortów w południowej Polsce, ale i Węgier, Austrii czy Chorwacji. Potencjał jest ogromny. Po otwarciu musimy go dobrze wykorzystać wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi. Dlatego zaprosiliśmy do współpracy Neinver – wiodącego operatora centrów outlet i lidera rynku w Polsce i Hiszpanii – aby dobrze pokierować tym biznesem po otwarciu.

 Czy w Polsce jest jeszcze miejsce na nowe outlety? 

Choć w Polsce istnieje już kilkanaście outletów, dobre centra cieszą się dużym powodzeniem i notują co roku wzrosty sprzedaży. Prawdopodobnie jest jeszcze miejsce na wysokiej jakości obiekty w Krakowie, Trójmieście, czy we Wrocławiu. Dodatkowo być może atrakcyjnym planem byłoby stworzenie nowego formatu outletu- mniejszego, ale bardziej wyspecjalizowanego, skoncentrowanego bardziej lokalnie. Duży potencjał dają również silne ośrodki turystyczne, jak chociażby Zakopane.

Czego Polacy szukają w outletach?

Klienci outletów to pragmatyczni łowcy okazji, czerpiący pozytywne emocje z udanych zakupów. Ludzie ceniący wysokiej jakości produkty, jakość gwarantowaną przez marki, ale zwracający uwagę na wielkość swoich wydatków. Nasi klienci doceniają dobre i sprawdzone produkty. Ale wierzę że są też otwarci na nowe propozycje, dlatego w outletach niejednokrotnie debiutują marki, wcześniej nieznane na polskim rynku, a w kolejnym etapie wchodzą dopiero do regularnej sprzedaży w tzw. centrach „fullprice”. Takim przykładem jest otwarcie w Designer Outlet Warszawa dużego salonu Polo Ralph Lauren, który z sukcesem wszedł poprzez ten outlet na rynek w Polsce.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.146.98.143
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.