PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

W Polsce jest miejsce na nowe outlety

W Polsce jest miejsce na nowe outlety
Mirosław Januszko, dyrektor zarządzający 6B47 Poland, inwestora Silesia Outlet
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 mar 2019 14:07

Choć w Polsce istnieje już kilkanaście outletów, dobre centra cieszą się dużym powodzeniem i notują co roku wzrosty sprzedaży. Prawdopodobnie jest jeszcze miejsce na wysokiej jakości obiekty w Krakowie, Trójmieście, czy we Wrocławiu. Dodatkowo być może atrakcyjnym planem byłoby stworzenie nowego formatu outletu- mniejszego, ale bardziej wyspecjalizowanego, skoncentrowanego bardziej lokalnie. Duży potencjał dają również silne ośrodki turystyczne, jak chociażby Zakopane - mówi w rozmowie z PropertyNews.pl Mirosław Januszko, dyrektor zarządzający firmą 6B47 Poland. Firma startuje z pierwszą inwestycją na rynku retail. Silesia Outlet ma być odpowiedzią na potrzeby mieszkańców regionu, który zamieszkuje ponad 4,5 mln osób, ale nie ostatnią inwestycją firmy w Polsce.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 mar 2019 14:07

Minęły już czasy wybrakowanych towarów sprzedawanych po niższych cenach, ale wciąż w polskich outletach nie kupimy rzeczy marek luksusowych. Kiedy w Polsce nadejdzie czas na marki takie jak Prada i czy one będą zaczynać ekspansję w Polsce od outletów? 

Nasz rynek marek premium wciąż dojrzewa, choć ewidentnie obserwujemy tendencję wzrostową na rynku dóbr ekskluzywnych. Już dzisiaj takie sklepy zajmują coraz większą powierzchnię również w outletach, bo ich świadomość wśród klientów intensywnie rośnie. I zwiększają się też ich obroty. Dotyczy to na przykład takich marek, jak Armani, Tommy Hilfigher czy Hugo Boss.

Jestem przekonany, że za parę lat marki luksusowe na pewno wejdą też do polskich outletów -  jak to dzieje się na bardziej dojrzałych rynkach Europy Zachodniej. To również kwestia rozwoju turystyki zakupowej w Polsce i atrakcyjności naszego kraju. Będziemy ściągać więcej zamożnych turystów, którzy przyjadą też na zakupy i ten segment handlu będzie się rozwijał. Przykładem na pewno jest rozwój projektów Designer Outlet Gdańsk czy Factory Kraków, gdzie sporo zakupów jest dokonywanych właśnie przez turystów odwiedzających te miasta.

 Jak ważną rolę w Silesia Outlet będą pełnić marki premium?

W Silesia Outlet na razie nie stanowią dużej reprezentacji, ale marki takie jak Guess czy Molton otworzą sklepy outletowe w naszym centrum. Pracujemy nad kolejnymi umowami i jestem przekonany, że nasze portfolio będzie się rozwijać. Planujemy drugą fazę inwestycji i kolejne 8 000 mkw. powierzchni najmu. Centra outlet standardowo zaczynają od marek z segmentu mid-mass market. Przedstawiciele sieci handlowych segmentu premium przeważnie wchodzą do sprawdzonych lokalizacji, czekając aż nowe miejsce zakupów dobrze osadzi się w świadomości klientów.

6B47 realizuje w Polsce dwa projekty. Jakie wnioski na temat tego rynku udało się wyciągnąć czy za ich sukcesem pójdą kolejne inwestycje?

Spółka 6B47 integruje wokół atrakcyjnych projektów profesjonalny zespół, dobranych partnerów oraz inwestorów - prywatnych i instytucjonalnych, którzy współfinansują z nami kolejne przedsięwzięcia biznesowe, osiągając atrakcyjne zwroty. Kluczem do sukcesu jest zespół, który zostaje zaangażowany w realizacjędanego projektu. Profesjonalny, ale także posiadający pasję do tworzenia wysokiej jakości, ponadstandardowych rzeczy.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.208.22.127
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.