PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

W Puławach i Łukowie warto inwestować w centra handlowe

  • Autor: Dziennik Wschodni
  • 17 sty 2013 09:58

Według Colliers International woj. lubelskie nie jest atrakcyjnym regionem dla inwestujących w centra handlowe, bo ma 13-procentowe bezrobocie, a siła nabywcza jest o 20 proc. mniejsza od średniej krajowej. Potencjał mają jednak mniejsze miasta - informuje Dziennik Wschodni.

REKLAMA

Colliers najlepiej ocenia Łuków i Puławy, bo spada tam bezrobocie, a mieszkańcy zarabiają coraz więcej.

31-tysięczny Łuków to biała plama na handlowej mapie regionu. W 50-tysięcznych Puławach istnieją Galeria Zielona i Tesco, ale to za mało.

Biała Podlaska (58 tys. mieszkańców), Chełm (66 tys.) i Kraśnik (36 tys.) znalazły się w środku stawki.

Najmniejszy potencjał mają Zamość (65 tys. mieszkańców) i Świdnik (40 tys.) - informuje Colliers na łamach Dziennika Wschodniego.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Komentarze 2013-06-26 16:43:41
    Rzeczywiście bezrobocie jest spore. Pamiętajmy jednak, że bezrobocie czasami jest fikcją, bo zwyczajnie nie opłaca się pracować jeżeli większą kase można gdzieś ukręcić. Większość ludzi w okolicy migruje i pracuje w niemczech lub przemyca na granicach, ewentualnie są i tacy którzy rejestrują się w Urzędach Pracy jednoczesnie świdcząc usługi w "ciemno".
    Nikt jednak nie jest w stanie tego dokładnie zbadać patrząc jedynie na statystykę.
  • c123 2013-01-17 10:28:36
    W Puławach od grudnia działa jeszcze Galeria Nova. A w Tesco ponad połowa lokali jest pusta.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA