PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

W sklepie przyszłości nie ma miejsca na nudę

  • PropertyDesign.pl
  • 22 sty 2016 15:19

W sklepie przyszłości nie ma miejsca na nudę Marek Witaszewski, architekt i współwłaściciel pracowni OTOMI

Kluczem do współczesnego handlu są emocje - mówi Marek Witaszewski, architekt i współwłaściciel pracowni OTOMI. - Ten, kto potrafi je wywołać, może swój towar sprzedawać z dużym zyskiem.

REKLAMA

- Wszystkim innym pozostaje konkurowanie ceną. Ta sytuacja ma swoje odzwierciedlenie w projektowaniu sklepów - twierdzi Marek Witaszewski.

Według architekta, jeśli porównamy przeciętny sklep w galerii handlowej sprzed 10 lat ze współczesną placówką handlową, to widać będzie niesamowity rozwój środków architektonicznych, oświetleniowych i wizualnych mających podkreślić charakter wnętrza i samego produktu. - Współczesne wnętrze sprzedaje cały świat, otoczkę, dzięki której klient jest gotów zapłacić za produkt trzy razy więcej niż za podobny w sąsiednim lokalu - uważa Witaszewski.

Czytaj więcej: Przyszłość salonów sprzedaży? Ekscytująca!


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA