PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

W sklepie przyszłości nie ma miejsca na nudę

  • PropertyDesign.pl
  • 22 sty 2016 15:19

W sklepie przyszłości nie ma miejsca na nudę Marek Witaszewski, architekt i współwłaściciel pracowni OTOMI

Kluczem do współczesnego handlu są emocje - mówi Marek Witaszewski, architekt i współwłaściciel pracowni OTOMI. - Ten, kto potrafi je wywołać, może swój towar sprzedawać z dużym zyskiem.

REKLAMA

- Wszystkim innym pozostaje konkurowanie ceną. Ta sytuacja ma swoje odzwierciedlenie w projektowaniu sklepów - twierdzi Marek Witaszewski.

Według architekta, jeśli porównamy przeciętny sklep w galerii handlowej sprzed 10 lat ze współczesną placówką handlową, to widać będzie niesamowity rozwój środków architektonicznych, oświetleniowych i wizualnych mających podkreślić charakter wnętrza i samego produktu. - Współczesne wnętrze sprzedaje cały świat, otoczkę, dzięki której klient jest gotów zapłacić za produkt trzy razy więcej niż za podobny w sąsiednim lokalu - uważa Witaszewski.

Czytaj więcej: Przyszłość salonów sprzedaży? Ekscytująca!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA