PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

W zgodzie z trendami. Aleja Bielany chce być smart

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 10 paź 2018 12:59

W zgodzie z trendami. Aleja Bielany chce być smart mat.pras.

Centrum handlowe Aleja Bielany we współpracy z aplikacją zakupową Goodie uruchamia innowacyjny program.

REKLAMA

Platforma zakupowa Goodie to narzędzie dające użytkownikom dostęp do spersonalizowanych zniżek, promocji i wyprzedaży, oferowanych na terenie konkretnego centrum handlowego. Co więcej, posiadacz karty Moja Aleja zakładanej w ramach aplikacji może korzystać ze specjalnych usług i brać udział w ekskluzywnych wydarzeniach na terenie galerii. Dodatkowo w ramach platformy zakupowej Goodie klienci mogą korzystać z okazji cenowych dostępnych nie tylko na terenie Alei Bielany, ale także w sklepie IKEA.

Narzędzie takie jest odpowiedzią na trend smart shoppingu – postawy konsumenckiej, powstałej w Europie Zachodniej pod wpływem kryzysu w 2008, a w Polsce zyskującej coraz większą popularność. Smart shopping to skłonność klientów do poświęcania czasu i wysiłku na znalezienie informacji o najatrakcyjniejszych ofertach zakupowych, a jednocześnie oczekiwanie wsparcia podczas zakupów.

- Wzrost przywiązania dotychczasowych klientów, pozyskanie nowych odwiedzających, zwiększona wartość koszyka zakupowego i poprawa customer experience – to tylko niektóre z korzyści, jakie daje wprowadzenie karty. A w czasach wzrostu zakupowego IQ konsumentów, platformy będące agregatami zniżek stają się prawdziwym must have dla centrów handlowych – przyznaje Jacek Kaczmarski, marketing manager Alei Bielany.

Obecnie ogólna liczba pobrań Goodie przekroczyła 550 tys. Bank Millenium – twórca aplikacji szacuje, że w I kwartale 2019 r. osiągnie ona 1 mln użytkowników.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.