PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Walczymy o większy kawałek tortu

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 18 gru 2017 08:21

Walczymy o większy kawałek tortu Marcin Gregorowicz, prezes TXM

TXM historycznie zlokalizował swoje sklepy w mniejszych miastach i małych miejscowościach. To zapewne w takich ośrodkach będziemy się rozwijać - mówi Marcin Gregorowicz, prezes TXM. Mimo przejściowych kłopotów z zatowarowaniem, sieć z optymizmem patrzy w 2018 r. i  deklaruje zamykanie w najbliższych miesiącach tylko nierentownych sklepów.

REKLAMA

Czy w TXM czuć już święta?

Nie do końca, ponieważ grudzień jest kluczowym miesiącem, dlatego ciężko pracujemy i skupiamy się na tym, by nasze działania handlowe były efektywne, co przed wszystkim oznacza atrakcyjność oferty handlowej dla naszych klientów.

 I czy te działania są właśnie takie? Czy okres przedświąteczny pomoże rozładować nieprawidłowe zatowarowanie, do którego doszło w pierwszej połowie roku?

Grudzień byłby dobry do kontynuowania działań wyprzedażowych, ale bardziej skupiamy się na sprzedaży nowego, atrakcyjnego asortymentu.

Plan, który ma przywrócić spółce rentowność jest dosyć ambitny...

I właśnie takie było nasze założenie. Jesteśmy  doświadczonym i zmobilizowanym zespołem. Strategia oparta na wzroście sprzedaży z metra kwadratowego, poprawie marży i optymalizacji kosztów powinna przynieść wymierne efekty. Nasz asortyment będzie coraz lepszy, chcemy także nieco zreorganizować nasze sklepy w sensie wizualnym, by odwiedzający nas klienci chętniej do nas wracali.

Rynek odzieżowy w Polsce rośnie i wiele wskazuje na to, że nadal będzie rósł. Szczególnie segment dyskontów odzieżowych, którego wartość do 2021 r. ma się podwoić. Jestem przekonany, że uda nam się wywalczyć spory kawałek tego „rosnącego tortu”.

Przychody ze sprzedaży towarów w internecie w listopadzie 2017 wzrosły o około 2 proc. w porównaniu do listopada 2016 r. Jak docelowo mają wyglądać proporcje kanałów online i offline?

Wierzę, że w ciągu trzech lat kanał sprzedaży internetowej będzie stanowił kilka procent sprzedaży ogółem. Do tego poziomu powinniśmy dojść w sposób naturalny, bez nadmiernie kosztownych działań promujących nasz sklep internetowy. Natomiast z całą pewnością mogę stwierdzić, że nasze sklepy stacjonarne nie staną się showroomami.

Rok  2017 zamykają Państwo z 400 sklepami na pokładzie, wiele z nich jest w parkach handlowych, pozostałe przy ulicy. Które z nich mają strategiczne znaczenie?

Nowoczesne retail parki, które znajdziemy w niemal każdej miejscowości zmieniają mapę handlową, co nie oznacza, że sklepy przy ulicach czy domach handlowych w starszym wydaniu całkowicie tracą na znaczeniu. Kluczem do podejmowania decyzji gdzie zostać i lokować inwestycje, a skąd się wycofywać, są klienci. To oni pomagają nam podejmować decyzje. Tam gdzie jest wzmożony ruch handlowy, tam TXM powinien mieć swoje sklepy.

  • Gugi 2018-02-15 17:34:03
    A jak to się ma do obcinanie etatów w sklepach? Oszczędności czy widmo nadchodzącego B.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES Partner serwisu - Arrowhead

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA