PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Walentynki - święto dla sieci handlowych

  • Autor: PAP
  • 11 lut 2016 08:06

Walentynki - święto dla sieci handlowych Fot. Fotolia

Akcesoria erotyczne, biżuteria i perfumy. To tegoroczne hity wśród prezentów walentynkowych. Na upominki dla drugiej połówki wydamy nawet 300 złotych - informuje "Gazeta Wyborcza".

REKLAMA

Moda na świętowanie Dnia Zakochanych zagościła w Polsce na dobre już kilka lat temu.

Według badań przeprowadzonych przez portal Ceneo.pl, na które powołuje się "GW", do świętowania walentynek przyznaje się 54 proc. ankietowanych, twierdząc, że to miła tradycja. Z tej okazji prawie 60 proc. badanych deklaruje, że zakupi dla swego partnera jakiś upominek.

Na początku lutego rosną obroty sklepów stacjonarnych i internetowych. Jak powiedziała Marta Pietranik-Pacuła z Ceneo.pl, wzrasta zainteresowanie klientów biżuterią, kosmetykami czy artykułami erotycznymi. Przed walentynkami sklepy z gadżetami erotycznymi odnotowują nawet dwukrotny wzrost sprzedaży.

Według ankiety Ceneo.pl najwięcej badanych deklaruje, że na prezent walentynkowy wyda w tym roku nawet 300 złotych. Przed rokiem średnie wydatki z nim związane wynosiły ok. 100 złotych.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA