PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Warszawa czeka na luksusowe marki. Ale bez spójnej strategii i promocji miasta sukcesu nie będzie

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 paź 2016 10:26

Jak zachęcać luksusowe marki do inwestowania w stolicy? - Warszawa powinna mieć spójną strategię rozwoju miasta i to nie na najbliższe 5-7 lat, ale na co najmniej 30-50 lat. Ta strategia powinna być mocno zakorzeniona w planach miejscowych - uważa Maciej Zajdel, członek zarządu, Kulczyk Silverstein Properties.

REKLAMA

Pytanie: co zrobić, żeby w Warszawie powstał na przykład flagowy salon Apple lub zniknęła zajezdnia w centrum miasta, a w tym miejscu powstał piękny plac miejski?

- Co zrobić, by w centrum stolicy zamiast kolejnego budynku rządowego, w którym życie zamiera po godzinie 17.00, powstał apartamentowiec lub hotel z lokalami gastronomicznymi na parterze? Tego nie da się zrobić w ciągu 2-3 lat, ale trzeba mieć wizję - tłumaczy Maciej Zajdel.

Jak dodaje, kluczowa jest strategia promocji Warszawy. Bo jej brak skutecznie zniechęca inwestorów. - Ważne są też rozwój infrastruktury i miejskich inwestycji, tak aby stolica stała się atrakcyjnym miejscem dla turystów i samych mieszkańców - wyjaśnia Zajdel.

Zapytany o to, jak wygląda rynek dóbr luksusowych w Polsce, odpowiada, że stołeczny sektor i rozwój ulic handlowych przypomina sytuację, z jaką mieliśmy do czynienia we Włoszech 20 lat temu. - Wtedy Mediolanowi było bardzo daleko do Paryża czy Londynu. Rynek w Mediolanie rozwijał się od małych butików, kreatorów mody, którzy potem stali się sławni. Po latach do tego miasta zaczęły napływać luksusowe marki i sklepy. Czeka nas jeszcze dużo pracy, trzeba myśleć o strategii i promocji konkretnych działań - podsumowuje członek zarządu, Kulczyk Silverstein Properties.

  • MARCEL 2016-10-07 23:32:16
    W Mediolanie, Paryżu czy Londynie nigdy nie było komunizmu. Jak na zachodzie wyglądają lokale handlowe, jaką mają powierzchnie handlową. Warszawa nigdy nie będzie Mediolanem. Jest to niemożliwe z tymi bydynkami które już mamy.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA