PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Warszawa potrzebuje ulic handlowych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 12 gru 2016 09:19

Warszawa potrzebuje ulic handlowych Ethos. Fot. Kulczyk Silverstein Properties

Ethos i Plac Trzech Krzyży jest jedynym miejscem, które może przyciągnąć segment premium do Warszawy na ulice handlowe. - Z wieloma markami mam już umówione spotkania na grudzień i styczeń – zapowiada Maciej Zajdel, dyrektor zarządzający Kulczyk Silverstein Properties.

REKLAMA

To jeden z rezultatów mediolańskiej konferencji „Warszawa: nowy kierunek rozwoju dla marek luksusowych w Europie”, która jest częścią europejskiego cyklu konferencji organizowanych przez Kulczyk Silverstein Properties wspólnie z partnerami, m.in. KPMG i BNP Paribas Real Estate.

– Udało nam się zaprosić ok. 70 gości i ok. 40 – 50 przedstawicieli supermarek. Bardzo im się podobała makieta wyglądająca jak stara część Mediolanu. Pokazuje fragment Warszawy, z ulicą Mokotowską, która mogłaby w przyszłości przypominać Via Monte Napoleone i Placem Trzech Krzyży – opowiada Maciej Zajdel, dyrektor zarządzający Kulczyk Silverstein Properties.

Wizualizacja supermarek

Dyrektor Zajdel podkreśla, że Ethos i Plac Trzech Krzyży jest jedynym miejscem, które może przyciągnąć segment premium do Warszawy na ulice handlowe. – Te marki muszą mieć bardzo dobrą widoczność, a przy przeszklonej ośmiometrowej fasadzie ją dostaną. Ethos nie jest budynkiem historycznym, ale stoi na placu historycznym i ma potencjał dla wyeksponowania supermarek. Pierwszą i drugą kondygnacje stanowią powierzchnie handlowe, co daje ogromne możliwości. Biura na górze i od strony parku są dodatkową atrakcją, bo ich pracownicy to potencjalni klienci – wyjaśnia Maciej Zajdel.

Ethos w osi spacerowej Warszawy

Zgadza się z nim Jarosław Sroka, członek zarządu Kulczyk Investement. – Ethos jest położony w osi spacerowej Warszawy, w samym sercu Traktu Królewskiego, łączącego Zamek Królewski z Pałacem Króla Jana III w Wilanowie i tworzącego naturalny ciąg handlowy. Marki premium dostrzegają silny potencjał wyjątkowej lokalizacji Placu Trzech Krzyży, sąsiadującego z Giełdą Papierów Wartościowych, Ministerstwem Rozwoju, Hotelem Sheraton, budynkami Parlamentu czy z aleją placówek dyplomatycznych. To jedyne miejsce w stolicy Polski, gdzie w najbliższych latach powstanie łącznie aż 12 000 mkw. ekskluzywnej przestrzeni handlowej. W Ethosie historia po raz kolejny zatoczy koło. Zadbaliśmy o stworzenie w tym projekcie spektakularnych, ośmiometrowej wysokości witryn, nawiązujących do czasów rozwoju najlepszych kamienic dochodowych w dwudziestoleciu międzywojennym, gdy Warszawa – nie bez przyczyny – była określana mianem Paryża Północy – tłumaczy Jarosław Sroka.

Jednocześnie przypomina, że do Polski poza Louis Vuitton nie weszła żadna z marek champions league. Nie ma Diora, ani Prady, są multiszopy.

  • 1
  • 2
  • Marcel 2016-12-13 17:24:44
    Warszawie nigdy nie będzie luksusowej ulicy handlowej bo Warszawa to komunistyczne miasto a nie kapitalistyczne. Nie ma u nas lokali handlowych oferujących 200, 300 a nawet 500 mkw. Centrum Warszawy nie ma lokali takich jakie można spotkać np. w Centrach Handlowych dlatego mamy przebudowę biurowca przy pl. Trzech Krzyży. Aby stworzyć taką ulicę trzeba przebudować miasto inaczej się nie da. Nie będzie Prady na 20 mkw. przy Mokotowskiej bo to było by śmieszne.

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA