PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Warszawska Arkadia w nowej odsłonie

  • Autor: propertydesign.pl
  • 16 wrz 2014 13:24

Warszawska Arkadia w nowej odsłonie

Po sześciu miesiącach zakończyła się przebudowa części warszawskiego centrum handlowego Arkadia. Zmiany polegały przede wszystkim na powiększeniu i architektonicznej zmianie strefy restauracyjnej. W centrum pojawiły się nowe elementy małej architektury, a także drzewa. Liczba miejsc powiększyła się z 500 do 800.

REKLAMA

O zmianach jakie przeszło centrum handlowe Arkadia opowiedzieli przedstawiciele Unibail-Rodamco, inwestora Arkadii: Arnaud Burlin, Managing Director CE, Jakub Skwarło, Director of Operations Poland i Anthony Vesin, Head od Shopping Centre Management.

Projekt strefy restauracyjnej powstał we współpracy z Concept Studio, SUD Architekt i Saguez & Partners. Prace wykonała firma RD Bud.

- Zmiany w strefie restauracyjnej są najbardziej widoczne, ponieważ chcieliśmy zmienić atmosferę tego miejsca. Oprócz większej przestrzeni i powiększonej liczby miejsc, pojawiły się tu wysokie drzewa, nowoczesne elementy wystroju, leżaki, widoczny jest podział na strefy dla dzieci i strefy nieco bardziej prywatne, pojawiły się materiały takie jak drewno i kamień - opowiadał o projekcie Arnaud Burlin, Managing Director CE Unibail-Rodamco.

W Arkadii pojawi się także specjalna strefa dla dzieci, której operatorem będzie Jupi Park. Powierzchnia dziecięcej strefy rozrywki wyniesie 1200 mkw.

Jak zapowiadają przedstawiciele Unibail-Rodamco, to nie koniec zmian w Arkadii. Metamorfozy przejdą jeszcze rozmieszczone w galerii strefy wypoczynkowe, toalety, a także parking.

Remont strefy restauracyjnej nie wiązał się ze zmianą Najemców. Podczas ponad sześciu miesięcy trwania remontu dostępność oferty i płynność otwarć została zachowana. Prace przebiegały głównie w nocy, stopniowo, poszczególnymi strefami. W efekcie przebudowy powiększyli się łącznie o ponad 200 mkw. i odświeżyli swoje koncepty wszyscy Najemcy, operujący bezpośrednio pod strefą restauracyjną: Sephora, L'Occitane, Quiksilver, Apart, Swarovski, Kiehl's oraz kawiarnie Costa Coffee i Grycan.

Arkadia od samego początku istnienia dba o bogatą, różnorodną i oryginalną ofertę. Stąd ogromny wybór marek zarówno polskich, jak i zagranicznych. W tym roku przybyło 13 nowych brandów, Ponad 40 najemców przeprowadziło gruntowny remont swoich salonów i otworzyło się ponownie, większość w całkowicie nowych odsłonach. Wśród nowych marek, które pojawiły bądź pojawią się w Arkadii w tym roku, są: Desigual, Neo Adidas, Guess, Costa Coffee, Green Caffe Nero, Kiehl's, TOUS, New Balance, Undiz, Omega, Nespresso oraz Imaginarium. Nowe koncepty i flagowe sklepy otwierają w Arkadii: Sephora, Apart, Calzedonia, Intimissimi, Wrangler, Lee, Lacoste, 4 F, MAC, Quiksilver, Triumph, L'Occitane i CCC. Nową jakość usług na arkadyjskim terenie prezentują: T-mobile, Play, Plus, RWE, Poczta Polska, Camille Alban, Frederick Moreno, Mx Music, Citibank Handlowy, Millenium Bank, Poprawki krawieckie i Fotojoker. W najbliższym czasie planowany jest jeszcze szereg kolejnych otwarć, umowy są w trakcie negocjacji.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA