PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Warszawska galeria startuje z beaconami

  • Autor: propertynews.pl
  • 06 lip 2015 11:29

Warszawska galeria startuje z beaconami

Od lipca warszawskie centrum handlowe Blue City rozpoczyna program angażowania klientów w spersonalizowany proces zakupowy za pomocą beaconów. Za wprowadzenie technologii bluetooth low energy - BLE odpowiada poznański start-up Qpony.

REKLAMA

- Od kliku miesięcy obserwowaliśmy wzrost zainteresowania tematem beaconów w branży retail. Wdrożenie wykorzystujące beacony jest konsekwencją strategii Blue City, która duży nacisk kładzie na innowacyjne rozwiązania mające na celu wsparcie sprzedaży - mówi dyrektor ds. marketingu  Blue City - Krzysztof Sajnóg.

Qpony zamontowały w Blue City ponad 120 nadajników Q-Beacon, a liczba ta może się zwiększać  w miarę wzrostu liczby klientów odwiedzających galerię z aplikacją Qpony. - Nie jest sztuką zamontowanie setek nadajników do mierzenia ruchu w galerii handlowej. Najważniejsze - to wyciągnięcie wniosków z zebranych danych i wykorzystanie ich w celu wsparcia sprzedaży. Końcowy efekt inwestycji zawsze jest dla nas kluczowy, dlatego staramy się dynamicznie kreować scenariusze, na bieżąco wykorzystując zebrane informacje w celu realizacji celów galerii i najemców - mówi Marcin Lenkiewicz - dyrektor sprzedaży Qpony.

W mobilnej aplikacji Qpony (działającej na smartfonach z systemem operacyjnym Android, iOS oraz Windows Phone), która w samej Warszawie ma ok 200 000 użytkowników miesięcznie, dostępny będzie specjalny dedykowany folder centrum handlowego Blue City. Użytkownicy znajdą w nim najnowsze zniżki oraz promocje z oferty galerii. Dodatkowo podczas zakupów w centrum handlowym klienci posiadający aplikację i włączony moduł bluetooth w smartfonie, będą otrzymywać powiadomienia zachęcające do zapoznania się ze szczególnie atrakcyjnymi rabatami. - Będziemy mierzyć zarówno ilość wysłanych komunikatów, jak i ich otwieralność, w zestawieniu z liczbą odwiedzin w miejscu sprzedaży - mówi Renata Narożyńska, odpowiedzialna za analizę danych w Qpony  - tak szeroki kontekst, docelowo umożliwi personalizowanie powiadomień oraz ofert dla klientów galerii, co zawsze pozytywnie wpływa na konwersję.

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.