PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Warszawska galeria startuje z beaconami

  • Autor: propertynews.pl
  • 06 lip 2015 11:29

Warszawska galeria startuje z beaconami

Od lipca warszawskie centrum handlowe Blue City rozpoczyna program angażowania klientów w spersonalizowany proces zakupowy za pomocą beaconów. Za wprowadzenie technologii bluetooth low energy - BLE odpowiada poznański start-up Qpony.

REKLAMA

- Od kliku miesięcy obserwowaliśmy wzrost zainteresowania tematem beaconów w branży retail. Wdrożenie wykorzystujące beacony jest konsekwencją strategii Blue City, która duży nacisk kładzie na innowacyjne rozwiązania mające na celu wsparcie sprzedaży - mówi dyrektor ds. marketingu  Blue City - Krzysztof Sajnóg.

Qpony zamontowały w Blue City ponad 120 nadajników Q-Beacon, a liczba ta może się zwiększać  w miarę wzrostu liczby klientów odwiedzających galerię z aplikacją Qpony. - Nie jest sztuką zamontowanie setek nadajników do mierzenia ruchu w galerii handlowej. Najważniejsze - to wyciągnięcie wniosków z zebranych danych i wykorzystanie ich w celu wsparcia sprzedaży. Końcowy efekt inwestycji zawsze jest dla nas kluczowy, dlatego staramy się dynamicznie kreować scenariusze, na bieżąco wykorzystując zebrane informacje w celu realizacji celów galerii i najemców - mówi Marcin Lenkiewicz - dyrektor sprzedaży Qpony.

W mobilnej aplikacji Qpony (działającej na smartfonach z systemem operacyjnym Android, iOS oraz Windows Phone), która w samej Warszawie ma ok 200 000 użytkowników miesięcznie, dostępny będzie specjalny dedykowany folder centrum handlowego Blue City. Użytkownicy znajdą w nim najnowsze zniżki oraz promocje z oferty galerii. Dodatkowo podczas zakupów w centrum handlowym klienci posiadający aplikację i włączony moduł bluetooth w smartfonie, będą otrzymywać powiadomienia zachęcające do zapoznania się ze szczególnie atrakcyjnymi rabatami. - Będziemy mierzyć zarówno ilość wysłanych komunikatów, jak i ich otwieralność, w zestawieniu z liczbą odwiedzin w miejscu sprzedaży - mówi Renata Narożyńska, odpowiedzialna za analizę danych w Qpony  - tak szeroki kontekst, docelowo umożliwi personalizowanie powiadomień oraz ofert dla klientów galerii, co zawsze pozytywnie wpływa na konwersję.

 

 

 

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA