PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Warszawska galeria startuje z beaconami

  • Autor: propertynews.pl
  • 06 lip 2015 11:29

Warszawska galeria startuje z beaconami

Od lipca warszawskie centrum handlowe Blue City rozpoczyna program angażowania klientów w spersonalizowany proces zakupowy za pomocą beaconów. Za wprowadzenie technologii bluetooth low energy - BLE odpowiada poznański start-up Qpony.

REKLAMA

- Od kliku miesięcy obserwowaliśmy wzrost zainteresowania tematem beaconów w branży retail. Wdrożenie wykorzystujące beacony jest konsekwencją strategii Blue City, która duży nacisk kładzie na innowacyjne rozwiązania mające na celu wsparcie sprzedaży - mówi dyrektor ds. marketingu  Blue City - Krzysztof Sajnóg.

Qpony zamontowały w Blue City ponad 120 nadajników Q-Beacon, a liczba ta może się zwiększać  w miarę wzrostu liczby klientów odwiedzających galerię z aplikacją Qpony. - Nie jest sztuką zamontowanie setek nadajników do mierzenia ruchu w galerii handlowej. Najważniejsze - to wyciągnięcie wniosków z zebranych danych i wykorzystanie ich w celu wsparcia sprzedaży. Końcowy efekt inwestycji zawsze jest dla nas kluczowy, dlatego staramy się dynamicznie kreować scenariusze, na bieżąco wykorzystując zebrane informacje w celu realizacji celów galerii i najemców - mówi Marcin Lenkiewicz - dyrektor sprzedaży Qpony.

W mobilnej aplikacji Qpony (działającej na smartfonach z systemem operacyjnym Android, iOS oraz Windows Phone), która w samej Warszawie ma ok 200 000 użytkowników miesięcznie, dostępny będzie specjalny dedykowany folder centrum handlowego Blue City. Użytkownicy znajdą w nim najnowsze zniżki oraz promocje z oferty galerii. Dodatkowo podczas zakupów w centrum handlowym klienci posiadający aplikację i włączony moduł bluetooth w smartfonie, będą otrzymywać powiadomienia zachęcające do zapoznania się ze szczególnie atrakcyjnymi rabatami. - Będziemy mierzyć zarówno ilość wysłanych komunikatów, jak i ich otwieralność, w zestawieniu z liczbą odwiedzin w miejscu sprzedaży - mówi Renata Narożyńska, odpowiedzialna za analizę danych w Qpony  - tak szeroki kontekst, docelowo umożliwi personalizowanie powiadomień oraz ofert dla klientów galerii, co zawsze pozytywnie wpływa na konwersję.

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA