PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Warszawski Dworzec Centralny skorzysta z doświadczeń sieci handlowych

  • Autor: PAP
  • 02 kwi 2013 16:22

Od środy PKP Intercity będzie testować na stołecznym Dworcu Centralnym stosowany w supermarketach sposób skrócenia czasu oczekiwania w kolejce do kas. Pasażer w kolejce dowie się, która kasa jest wolna, dzięki informacji wyświetlanej na monitorze.

REKLAMA

Jak poinformowała we wtorek w komunikacie rzeczniczka PKP Intercity Zuzanna Szopowska, testy nowego systemu organizowania kolejki potrwają dwa miesiące i w zależności od ich rezultatu przewoźnik zdecyduje, czy wprowadzić go na innych dworcach.

Rzeczniczka wskazała, że system jednej kolejki jest często stosowany w dużych sieciach handlowych, na lotniskach czy dworcach, czyli tam, gdzie duża liczba klientów obsługiwanych jest w kilku punktach. Oczekujący w kolejce są kierowani do wolnych kas dzięki informacji wyświetlanej na monitorze oraz za pośrednictwem komunikatu głosowego.

Warszawski Dworzec Centralny to największy polski dworzec kolejowy. W holu głównym w 14 okienkach kasowych odbywa się ponad 4 tys. transakcji dziennie. Przed Euro 2012 dworzec został gruntownie wyczyszczony, zmienił się m.in. wygląd podziemnych przejść, kolejarze usunęli też warstwy wieloletniego brudu z sufitu hali głównej i z peronów. Remont kosztował kilkadziesiąt milionów złotych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.