PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Warzywnik - nowy koncept spółki Czerwona Torebka - zobacz zdjęcia

  • Autor: Propertynews.pl
  • 27 wrz 2012 12:23

Warzywnik - nowy koncept spółki Czerwona Torebka - zobacz zdjęcia

Czerwona Torebka SA uruchamia ogólnopolską markę sklepów owocowo-warzywnych pod nazwą Warzywnik. Będzie ona funkcjonowała w obiektach handlowych Czerwona Torebka. Spółka finalizuje rozmowy z franczyzobiorcami na pierwsze, pilotażowe Warzywniki, których otwarcie jest planowane na początek listopada br.

REKLAMA

Celem projektu jest umożliwienie regionalnym przedsiębiorcom, posiadającym doświadczenie w handlu towarami FMCG, realizacji własnego biznesu w ramach sieci handlowej Czerwona Torebka.

Sklepy będą funkcjonowały na zasadzie franczyzy. Spółka nie zakłada jednak opłat franczyzowych i marketingowych.

- Dostrzegając lukę rynku oraz rosnące zapotrzebowanie na zdrową i świeżą żywność, postanowiliśmy stworzyć własny projekt - informuje Ireneusz Kazimierczyk, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka. - Decyzję o stworzeniu Warzywników poprzedziliśmy badaniami rynku, na podstawie których określiliśmy profil naszego projektu. Jego podstawową wartość, czyli świeże owoce i warzywa, chcemy oprzeć na współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami, którzy najlepiej znają oczekiwania klientów. Potencjalnym partnerom oferujemy nowy lokal z kompletnym wyposażeniem
w doskonałych miejscach handlowych i wierzymy, że nowatorska koncepcja sklepów owocowo-warzywnych stanie się wkrótce nieodłącznym wyróżnikiem naszych pasaży handlowych - dodaje.

Warzywnik będzie stanowił uzupełnienie niemal każdego pasażu handlowego Czerwona Torebka. Wszystkie sklepy będą posiadały powierzchnię 60 mkw. Ich charakterystyczną cechą będzie jednolity wystrój wnętrza utrzymany w przyjaznej kolorystyce opartej na soczystej zieleni oraz naturalnym kolorze drewna.

Asortyment dostępny w Warzywnikach będzie obfitował w świeże owoce i warzywa, ale także wszelkie ich przetwory, tj. mrożonki, surówki, susze z owoców, bakalie, weki, produkty ekologiczne oraz zioła i przyprawy. Dodatkowym wyróżnikiem sieci będą dostępne na miejscu wyciskarki, dzięki którym będzie można samemu przygotować świeży sok z owoców cytrusowych.

Obecnie pod szyldem Czerwonej Torebki działa 18 obiektów handlowych. W ciągu 10 lat powstanie do 2000 pasaży handlowych na terenie całego kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA