PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Warzywnik - nowy koncept spółki Czerwona Torebka - zobacz zdjęcia

  • Autor: Propertynews.pl
  • 27 wrz 2012 12:23

Warzywnik - nowy koncept spółki Czerwona Torebka - zobacz zdjęcia

Czerwona Torebka SA uruchamia ogólnopolską markę sklepów owocowo-warzywnych pod nazwą Warzywnik. Będzie ona funkcjonowała w obiektach handlowych Czerwona Torebka. Spółka finalizuje rozmowy z franczyzobiorcami na pierwsze, pilotażowe Warzywniki, których otwarcie jest planowane na początek listopada br.

REKLAMA

Celem projektu jest umożliwienie regionalnym przedsiębiorcom, posiadającym doświadczenie w handlu towarami FMCG, realizacji własnego biznesu w ramach sieci handlowej Czerwona Torebka.

Sklepy będą funkcjonowały na zasadzie franczyzy. Spółka nie zakłada jednak opłat franczyzowych i marketingowych.

- Dostrzegając lukę rynku oraz rosnące zapotrzebowanie na zdrową i świeżą żywność, postanowiliśmy stworzyć własny projekt - informuje Ireneusz Kazimierczyk, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka. - Decyzję o stworzeniu Warzywników poprzedziliśmy badaniami rynku, na podstawie których określiliśmy profil naszego projektu. Jego podstawową wartość, czyli świeże owoce i warzywa, chcemy oprzeć na współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami, którzy najlepiej znają oczekiwania klientów. Potencjalnym partnerom oferujemy nowy lokal z kompletnym wyposażeniem
w doskonałych miejscach handlowych i wierzymy, że nowatorska koncepcja sklepów owocowo-warzywnych stanie się wkrótce nieodłącznym wyróżnikiem naszych pasaży handlowych - dodaje.

Warzywnik będzie stanowił uzupełnienie niemal każdego pasażu handlowego Czerwona Torebka. Wszystkie sklepy będą posiadały powierzchnię 60 mkw. Ich charakterystyczną cechą będzie jednolity wystrój wnętrza utrzymany w przyjaznej kolorystyce opartej na soczystej zieleni oraz naturalnym kolorze drewna.

Asortyment dostępny w Warzywnikach będzie obfitował w świeże owoce i warzywa, ale także wszelkie ich przetwory, tj. mrożonki, surówki, susze z owoców, bakalie, weki, produkty ekologiczne oraz zioła i przyprawy. Dodatkowym wyróżnikiem sieci będą dostępne na miejscu wyciskarki, dzięki którym będzie można samemu przygotować świeży sok z owoców cytrusowych.

Obecnie pod szyldem Czerwonej Torebki działa 18 obiektów handlowych. W ciągu 10 lat powstanie do 2000 pasaży handlowych na terenie całego kraju.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA