PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Weekendowy event w Galerii Bronowice przyciągnął tłumy

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 01 sie 2018 07:00

Weekendowy event w Galerii Bronowice przyciągnął tłumy

Z początkiem lipca Galeria Bronowice zapytała odwiedzających o ich stosunek do wyprzedaży i preferencje zakupowe - 73 proc. respondentów przyznało, że korzysta z letnich przecen. Centrum handlowe zorganizowało więc akcję – Weekend Letnich Wyprzedaży. Dzięki specjalnie przygotowanemu eventowi Galeria Bronowice zanotowała znaczący wzrost footfallu.

REKLAMA

Galeria Bronowice, oprócz zwykłej oferty wyprzedażowej, w czasie Weekendu Letnich Wyprzedaży przygotowała dodatkowe bonusy. Na odwiedzających czekały upusty sięgające nawet -70%. Dodatkowo klienci, którzy wydali minimum 50 złotych i zachowali paragon, mogli wziąć udział w quizie wakacyjnym. Na zwycięzców czekały karty podarunkowe o wartości 50 złotych. Można było również zdobyć je za pośrednictwem konkursu facebookowego. Wystarczyło zrobić sobie zdjęcie w klimacie wakacyjnym i umieścić je na stronie wydarzenia. Nagrody czekały na 10 szczęśliwców, których fotografie uznano za najlepsze.

W piątek, 13 lipca, zanotowano 17% więcej odwiedzających w porównaniu do 2017 roku, natomiast w sobotę, odnotowano wzrost na poziomie 20%. Równie ciekawie wygląda porównanie footfallu z tygodniem poprzedzającym Weekend Letnich Wyprzedaży – podczas akcji prosprzedażowej do centrum przyszło więcej osób, kolejno o 7% i o 9%.

Jakie są preferencje klientów?

Czego oczekują klienci? Jakie są ich nawyki zakupowe? Zamiast zgadywać, lepiej zapytać samych zainteresowanych. Odpowiedzi dały ciekawy i momentami zaskakujący obraz klientów.

Przeważającą grupą wśród ankietowanych były osoby poniżej 25 roku życia, drugą liczną grupę stanowiły osoby w przedziale 26 – 40 lat. W większości centrum handlowe wszystkie grupy wiekowe odwiedzają kilka razy w miesiącu, spędzając tam średnio 2 godziny. Dla dużego procentu ankietowanych zakupy są spontaniczne, co nie jest jednoznaczne z szaleństwem finansowym. Tylko 22% z przepytanych chodzi na zakupy bez ustalonego wcześniej budżetu. Jeśli przyjrzeć się bardziej wnikliwie rozszerzonym wypowiedziom, 30% przyznało, że wydaje więcej pieniędzy niż planowało, ale 38% ankietowanych wraca do domów z niewydanymi złotówkami. Racjonalne podejście do zakupów objawia się też w wynikach uzyskanych przy pytaniu „Czy podczas letnich wyprzedaży poluje Pan/Pani na najgorętsze sezonowe trendy?”. Co zaskakujące, twierdząco odpowiedziało tylko 19%, obojętne podejście zadeklarowało 60%, pozostałe 21% natomiast uznało, że w żaden sposób nie kieruje się modą w trakcie zakupów.

Odwiedzający galerię najczęściej decydują się na zakup odzieży (37%), obuwia (28%), biżuterii i dodatków (22%) oraz, co może być niespodzianką, książek (22%), a także akcesoriów do domu (20%).

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.