PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wiceprezes Tesco: Informacje o śmierci hipermarketów były przedwczesne

  • www.portalspozywczy.pl
  • 29 mar 2012 10:33

Wiceprezes Tesco: Informacje o śmierci hipermarketów były przedwczesne

Tesco modernizuje kolejne swoje hipermarkety. Dziś brytyjski operator kończy modernizację trzech swoich hipermarketów: w Zielonej Górze, Kielcach i Bielsku-Białej, przebudowując je do formatu Tesco Extra. W sumie na na modernizację trzech placówek wydano ok. 75 mln zł.

REKLAMA

Tym samym w podwyższonym standardzie działa już 16 z 69 hipermarketów Tesco w Polsce. - Informacje o śmierci hipermarketów były przedwczesne - komentuje Piotr Korek, wiceprezes Tesco, odpowiedzialny za inwestycje. Zmodernizowane sklepy są jednymi z najnowocześniejszych w Polsce.

W odnowionych halach pojawiają się nowe działy. Na przykład na stoisku Optyk można bezpłatnie przebadać wzrok i kupić okulary ze szkłami korekcyjnymi, a na stoisku Telefony, z pomocą specjalisty, wybrać odpowiednią komórkę i akcesoria. W miejscu dawnego stoiska Grill pojawia się samoobsługowa restauracja Bistro z szeroką ofertą dań sprzedawanych na wagę. Największe zmiany widać na stoisku z odzieżą, które wystrojem i organizacją zaczyna przypominać butik, zajmując aż jedną piątą powierzchni sklepu.

Znacznie poszerzona zostaje oferta handlowa odnowionego hipermarketu, w której bogaty asortyment urozmaicają marki z najwyższej półki. Przykładem może być stoisko kosmetyczne, które z markami takimi jak Vichy, Eucerin czy Inneov, bliższe jest drogerii niż hipermarketowi. Poszerzona jest oferta akcesoriów samochodowych, artykułów wyposażenia wnętrz i zabawek. Extra oferuje też większy wybór świeżej żywności: wędlin i serów, a także więcej produktów od dostawców regionalnych.

Przebudowa każdego z hipermarketów trwa kilka tygodni i kosztuje ok. 25 mln zł. Inwestycje przynoszą jednak oczekiwane efekty, ponieważ w zmodernizowanych hipermarketach Tesco odnotowuje dwucyfrowe wzrosty sprzedaży. W dziale gastronomicznym są to nawet wzrosty trzycyfrowe. - Teraz mamy w Polsce inną rzeczywistość zarówno w handlu detalicznym, jak i w estetyce oczekiwanej przez klientów - mówi Piotr Korek.
Najwięcej hipermarketów Extra jest na Górnym Śląsku - 4 i w Wielkopolsce - 3. Na swoje pierwsze Extra nadal czekają: opolskie, zachodnio-pomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie i mazowieckie

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA