PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Więcej Hebe, więcej Biedronek. Jeronimo Martins ujawnia plany

  • dlahandlu.pl
  • 02 mar 2018 07:46

Więcej Hebe, więcej Biedronek. Jeronimo Martins ujawnia plany Fot. mat. pras.

- W 2018 roku chcemy rosnąć na każdym z rynków, na których jesteśmy obecni. W Polsce kolejny rok z rzędu oczekujemy dobrej koniunktury konsumenckiej, co pozwoli nam wypracować wzrost sprzedaży. Jesteśmy świadomi przyszłych wyzwań i przygotowani na zmiany, związane z ustawą dotyczącą niedzielnego zakazu handlu. W tym roku otworzymy 70-80 Biedronek (netto) i będziemy pracować nad poprawą doświadczenia klienta, aby nasze sklepy były jeszcze chętniej wybierane przez konsumentów - poinformowała spółka Jeronimo Martins.

REKLAMA

Jeronimo Martins podało również, że będzie rozwijać na naszym rynku sieć drogerii Hebe. Odświeżony koncept sklepów ma polepszyć postrzeganie marki przez konsumentów. Spółka będzie także pracować nad poprawą rentowności.

Program inwestycyjny Jeronimo Martins ma pozostać na poziomie z 2017 r. i osiągnąć poziom 700-750 milionów euro, które zostaną przeznaczone m.in. na projekty ekspansji wszystkich szyldów grupy i modernizację Biedronek oraz sklepów Pingo Doce.

Przypomnijmy: We wszystkich kwartałach minionego roku Biedronka odnotowała znakomity wzrost sprzedaży LfL. W IV kwartale 2017 wzrost sprzedaży porównywalnej wyniósł 7,6 proc. , a w całym roku aż 8,6 proc. W sumie sprzedaż całkowita była wyższa o 13,2 proc. (+ 10,4 proc. w lokalnej walucie), osiągając poziom 11,08 mld euro, czyli ponad 45 mld zł. W 2016 roku sprzedaż Biedronki wyniosła 9,78 mld euro.

Zgodnie z planami Biedronka powiększyła sieć o 101 sklepów netto (121 otwarć) i na koniec 2017 roku dysponowała łącznie 2 823 lokalizacjami.

Sprzedaż w całej Grupie Jeronimo Martins osiągnęła 16,3 mld euro (66,8 mld zł) w 2017 r., co oznacza wzrost o 11,3 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim (+ 9,4 proc. przy stałym kursie wymiany). Biedronka odpowiada za 68 proc. sprzedaży grupy.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • wściekły klient 2018-03-12 11:11:38
    Może tak częściej będziecie myć kosze na zakupy, wózki i podłogi? Bo szlag mnie trafia jak dotykam lepiących się wózków!
  • Klient 2018-03-03 20:04:00
    Praca "nad poprawą doświadczenia klienta" - co autorka miała na myśli ... ?
    Sugeruję pracę nad poprawą dostępności podstawowych produktów przez cały okres pracy sklepu.
    Sytuacje, w których po godz 19 nie można kupić warzyw, owoców, pieczywa, mięsa to zaczyna być niestety standard w Biedronkach.
    I mocno zniechęca do zakupów.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.