PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Więcej powierzchni, więcej sklepów. Tak zmienił się Wola Park

  • Autor: propertynews.pl
  • 21 wrz 2016 10:47

Więcej powierzchni, więcej sklepów. Tak zmienił się Wola Park Wola Park, mat. praowe

Zwiększona powierzchnia centrum handlowego do 77,5 tys. mkw., ponad 200 sklepów i punktów usługowych. Tak zmienił się Wola Park po rozbudowie. Jak te zmiany oceniają klienci?

REKLAMA

Aby dowiedzieć się jak remont centrum wpłynął na poziom zadowolenia i lojalności klientów wobec marki, Wola Park wraz z z firmą GFK przeprowadził badania.

Dzięki inwestycji i remontowi, który odbył się w zeszłym roku, widoczny jest wzrost zainteresowania klientów Centrum nie tylko z dzielnicy Wola, ale także z całej Warszawy. W minionym półroczu obiekt może pochwalić się ponadprzeciętną frekwencją. Każdego miesiąca Centrum odwiedza ponad milion osób. Rekord odnotowany został w grudniu - ponad 1,3 miliony odwiedzających, a w ciągu całego roku ponad 13 milionów, co świadczy o ogromnym potencjale tego miejsca.

Wyniki badań wskazują również na to, że centrum handlowe dysponuje wysokim wskaźnikiem lojalności klientów. Znaczna większość badanych przyznaje, że wybiera Wola Park jako pierwsze miejsce, gdzie można zrobić udane zakupy. Podczas badania 92 proc. ankietowanych stwierdziło, że na pewno do niego powróci. 90 proc. klientów zadowolonych jest także z oferty. Zdecydowanie zadowolenie to wzrosło po rozbudowie centrum, które wpłynęło na zwiększenie liczby lokali i dostępnych usług.

Obecnie w centrum handlowym znajduje się ponad 200 salonów oraz punktów usługowych. Są to sklepy znanych marek z branży odzieżowej, obuwniczej, sportowej i elektronicznej. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych brandów znajdują się Auchan, Castorama, TK Maxx, H&M, Zara i Toys”R”Us a także salon Mango. W nowej części Centrum znaleźli się też Komputronik, Akademia Tańca M&I Sulewscy, Białe czy Czerwone?, Carte d'Or, Carel Beauty Clinic, Cotton Club, English Home, Green Caffè Nero, Kontigo, RTV Euro AGD. W ostatnim czasie obiekt wzbogacił również ofertę o salony takich marek jak: Dalia Lingerie, Etam, Wittchen czy Tatuum. Pojawiły się też nowe lokale gastronomiczne. W ramach rozbudowy Wola Parku rearanżacji uległa strefa food court – zajmuje obecnie powierzchnię ponad 1 200 mkw. Wśród 14 najemców strefy gastronomicznej pojawiło się wiele nowych marek.

W ciągu najbliższych miesięcy oferta centrum ma zostać uzupełniona kolejnymi najemcami.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA