PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Więcej salonów, większy zysk. CCC zmienia się nie do poznania

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 26 mar 2018 08:01

Więcej salonów, większy zysk. CCC zmienia się nie do poznania Dariusz Miłek, prezes zarządu CCC

W 2017 roku powierzchnia handlowa grupy CCC wzrosła o blisko 80 tys. metrów kwadratowych. Grupa uzyskała 302,3 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 59,7 mln zł. rok wcześniej. Spółka opublikowała roczne sprawozdanie. 


REKLAMA

W 2017 r. grupa zwiększyła swoją powierzchnię handlową netto o 77,2 tys. mkw., z 458,6 tys. mkw. do 535,8 tys. m kw. na koniec roku. Otwarto nowe sklepy o łącznej powierzchni 70 tys. m kw. oraz zmodernizowano i powiększono istniejącą powierzchnię handlową o 19,5 tys. mkw. W trakcie 2017 r. zlikwidowano 38 sklepów o łącznej powierzchni 12,3 tys. mkw.

 - Zwiększyliśmy powierzchnię handlową, przychody i weszliśmy na całkiem nowe rynki - pisze w liście prezes zarządu CCC, Dariusz Miłek.

W 2017 roku CCC otworzyło nowe sklepy we wszystkich krajach, w których działało do tej pory oraz uruchomiło pierwszy salon w Mołdawii. Sieć wyraźne przyspieszyło ekspansję w Rosji, gdzie udało się 
zwiększyć powierzchnię handlową ponad dwukrotnie. Łączna powierzchnia działających jużw 17 krajach 925 sklepów grupy wyniosła na koniec roku aż 536 tys. metrów kwadratowych.

- Kolejnym obszarem, na którym skupiliśmy się w zeszłym roku, była cyfrowa transformacja grupy CCC - pisze Miłek. - Uruchomiliśmy procesy przebudowy zaplecza informatycznego firmy, która przyniesie szereg rewolucyjnych zmian - dodaje. -W najbliższych miesiącach uruchomimy kolejne funkcjonalności omnichannel, by już za rok mieć do dyspozycji nowoczesną platformę online dedykowaną produktom CCC, w pełni zintegrowaną z siecią naszych salonów w regionie - czytamy.

W latach 2018-2019 w rozwój e-commerce (logistyka + systemy) grupa zainwestuje co najmniej 100 mln zł.

Spółka podała, że budowa nowych magazynów logistycznych w Zielonej Górze i Polkowicach (online i offline) potrwa do roku 2019.

Grupa przewiduje roll-out nowego formatu sklepu eObuwie. "Model biznesowy grupy zostanie rozbudowany o uruchomienie i rozwój sieci sklepów omnichannelowych eObuwie, w których bardzo duża powierzchnia magazynowa w stosunku do showroomu zapewnieni klientom dostęp do około 100 tys. par butów z blisko 500 marek w jednym miejscu" - napisano w raporcie.

W połowie roku 2018 uruchomiona ma zostać usługa +reserve and collect+ dla sklepów CCC.

Wśród celów finansowych na 2018 rok grupa CCC wymienia w raporcie: optymalizację kapitału obrotowego (wydłużenie średniego terminu zapadalności zobowiązań handlowych oraz rotacją zapasów), redukcję poziomu zadłużenia i wydłużanie przeciętnego terminu zapadalności zobowiązań finansowych, podnoszenie poziomu dyscypliny kosztowej i poprawę rentowności.

Na koniec 2017 roku sieć CCC liczyła 925 sklepów, z czego 852 własnych.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ
PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.