PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Więcej sklepów? Nowe inwestycje? Droga do rozwoju TXM - przez giełdowy parkiet

  • Autor: propertynews.pl
  • 05 gru 2016 11:02

Więcej sklepów? Nowe inwestycje? Droga do rozwoju TXM - przez giełdowy parkiet fot. Fotolia

Pod koniec grudnia TXM zadebiutuje na Giełdzie Papierów Wartościowych. Środki pozyskane z emisji będą przeznaczone na rozwój sieci sklepów stacjonarnych w kraju, ekspansję zagraniczną, rozwój kanału e-commerce oraz dostosowanie zaplecza logistycznego do rozwoju sieci sprzedaży.

REKLAMA

Dzisiaj, tj. 5 grudnia 2016 r. został opublikowany prospekt emisyjny TXM. Zapisy w transzy inwestorów indywidualnych będą prowadzone w okresie 7-12 grudnia br.

W ramach publicznej emisji akcji oferowanych jest 4.000.000 akcji serii E. Oferowane inwestorom akcje stanowić będą łącznie 12,0 proc. podwyższonego kapitału zakładowego spółki i uprawniać ich właścicieli do wykonywania łącznie 8,8 proc. ogólnej liczby głosów na walnym zgromadzeniu. Aktualnie wiodącym akcjonariuszem TXM jest Redan posiadający 64,1 proc. kapitału. Kolejne 25,1 proc. akcji posiada firma inwestycyjna 21 Concordia 1 s.à r.l., a w rękach pozostałych akcjonariuszy jest 10,8 proc. kapitału TXM. W ramach transzy detalicznej planowane jest przydzielenie ok. 10 proc. akcji, a dla inwestorów instytucjonalnych ok. 90 proc. emitowanych akcji.

Zarząd TXM oczekuje wpływów z emisji akcji serii E na poziomie ok. 26 mln zł brutto. Cena emisyjna po jakiej będą oferowane nowo emitowane akcje zostanie opublikowana 14 grudnia br.

Sieć dyskontowa TXM oferuje przede wszystkim szeroki asortyment odzieży oraz obuwie. W ofercie znajdują się również produkty wyposażenia domu, drobne dodatki i akcesoria.

- Naszym celem jest zdobycie jednej z wiodących pozycji w sektorze odzieżowych sklepów dyskontowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Jesteśmy przekonani, że nasz model biznesowy jest bardzo efektywny, co potwierdzają osiągane wyniki finansowe. Dlatego wszystkie środki pozyskane z emisji akcji zamierzamy przeznaczyć na skokowe przyspieszenie wzrostu organicznego, a tym samym dynamiczne zwiększenie skali działania. Prowadzić to będzie do wzrostu wartości Grupy TXM – powiedział Lech Przemieniecki, prezes TXM.

Zarząd TXM zamierza przeznaczyć środki pozyskane z emisji akcji, w szczególności na: rozwój sieci sklepów stacjonarnych w kraju, ekspansję zagraniczną, rozwój kanału e-commerce oraz dostosowanie zaplecza logistycznego do rozwoju sieci sprzedaży.

W ramach sieci krajowej do roku 2018 planowane jest osiągnięcie poziomu około 382 sklepów, o łącznej powierzchni sprzedaży ok. 98 tys. mkw. Z kolei na rynkach zagranicznych w 2018 r. sieć powinna liczyć około 94 sklepów, z czego większość w Rumunii, a pozostałe na Słowacji i w Czechach.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.