PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Większa sprzedaż w centrach Neinver

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 13 lut 2018 12:51

Większa sprzedaż w centrach Neinver Factory, Neinver (mat.pras.)

Outlety Factory i parki handlowe Futura zarządzane przez Neinver zanotowały średnio 4 proc. wzrost sprzedaży. W 2017 roku odwiedziło je 16,8 mln klientów w Polsce. 

REKLAMA

Popularne outlety zlokalizowane są w dwóch warszawskich dzielnicach – Factory Ursus i Annopol, a także w Krakowie i Poznaniu. Parki handlowe Futura znajdują się we Wrocławiu i Krakowie.

Neinver jest drugim największym w Europie operatorem centrów outletowych, a także liderem tego sektora w Hiszpanii i Polsce. Firma specjalizuje się w inwestycjach na rynku nieruchomości, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi.

-Doświadczenia Neinver na siedmiu europejskich rynkach wykorzystujemy w pełni również
w Polsce. Od lat stawiamy na ulepszanie doświadczeń zakupowych naszych klientów i  strategiczne zarządzanie portfolio marek. Bez wątpienia, efektem takiego podejścia jest stabilny  wzrost sprzedaży oraz liczby klientów, zarówno w outletachFactory jak i zarządzanych przez nas parkach handlowych– podkreśla Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head Neinver w Polsce.

Grupa Neinver zarządza obecnie 15 europejskimi outletami. W fazie rozwoju są kolejne trzy projekty. W portfolio firmy znajdują się również parki i tradycyjne centra handlowe.

Na polskim rynku Neinver obecny jest od 18 lat. W 2002 roku otworzył pierwsze centrum outletowe w kraju – FactoryUrsus w Warszawie, dając początek rynkowi centrów wyprzedażowych w Polsce.

-W portfolio outletów, obok popularnych marek z segmentu mid-mass market, przybywa salonówpremium, jak Trussardi, Guess i Guess Accessories, Lacoste czy TommyHilfiger. Unowocześniamy wnętrza centrów FACTORY i koncentrujemy się na rozwijaniu oferty na coraz bardziej konkurencyjnym rynku –podsumowuje Magdalena Chachulska, Asset Management Director Neinver.

W ostatnich miesiącach, największą zmianę przechodzi krakowskie Factory, gdzie dobiega końca gruntowna przebudowa wnętrz. Nowoczesne przestrzenie z nowymi podłogami, przestronnymi witrynami i przyjaznym oświetleniem będą gotowe w całości już wiosną tego roku. Nową formę zyskają też toalety i pokoje dla rodziców z dziećmi. Powstały również zielone strefy relaksu z punktami do ładowania sprzętu elektronicznego oraz mini kino dla najmłodszych.

Od 2 stycznia tego roku, w związku ze zmianami rynkowymi, outlety Factory wydłużyły godziny otwarcia w piątki, soboty i niedziele.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA