PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Większa sprzedaż w centrach Neinver

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 13 lut 2018 12:51

Większa sprzedaż w centrach Neinver Factory, Neinver (mat.pras.)

Outlety Factory i parki handlowe Futura zarządzane przez Neinver zanotowały średnio 4 proc. wzrost sprzedaży. W 2017 roku odwiedziło je 16,8 mln klientów w Polsce. 

REKLAMA

Popularne outlety zlokalizowane są w dwóch warszawskich dzielnicach – Factory Ursus i Annopol, a także w Krakowie i Poznaniu. Parki handlowe Futura znajdują się we Wrocławiu i Krakowie.

Neinver jest drugim największym w Europie operatorem centrów outletowych, a także liderem tego sektora w Hiszpanii i Polsce. Firma specjalizuje się w inwestycjach na rynku nieruchomości, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi.

-Doświadczenia Neinver na siedmiu europejskich rynkach wykorzystujemy w pełni również
w Polsce. Od lat stawiamy na ulepszanie doświadczeń zakupowych naszych klientów i  strategiczne zarządzanie portfolio marek. Bez wątpienia, efektem takiego podejścia jest stabilny  wzrost sprzedaży oraz liczby klientów, zarówno w outletachFactory jak i zarządzanych przez nas parkach handlowych– podkreśla Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head Neinver w Polsce.

Grupa Neinver zarządza obecnie 15 europejskimi outletami. W fazie rozwoju są kolejne trzy projekty. W portfolio firmy znajdują się również parki i tradycyjne centra handlowe.

Na polskim rynku Neinver obecny jest od 18 lat. W 2002 roku otworzył pierwsze centrum outletowe w kraju – FactoryUrsus w Warszawie, dając początek rynkowi centrów wyprzedażowych w Polsce.

-W portfolio outletów, obok popularnych marek z segmentu mid-mass market, przybywa salonówpremium, jak Trussardi, Guess i Guess Accessories, Lacoste czy TommyHilfiger. Unowocześniamy wnętrza centrów FACTORY i koncentrujemy się na rozwijaniu oferty na coraz bardziej konkurencyjnym rynku –podsumowuje Magdalena Chachulska, Asset Management Director Neinver.

W ostatnich miesiącach, największą zmianę przechodzi krakowskie Factory, gdzie dobiega końca gruntowna przebudowa wnętrz. Nowoczesne przestrzenie z nowymi podłogami, przestronnymi witrynami i przyjaznym oświetleniem będą gotowe w całości już wiosną tego roku. Nową formę zyskają też toalety i pokoje dla rodziców z dziećmi. Powstały również zielone strefy relaksu z punktami do ładowania sprzętu elektronicznego oraz mini kino dla najmłodszych.

Od 2 stycznia tego roku, w związku ze zmianami rynkowymi, outlety Factory wydłużyły godziny otwarcia w piątki, soboty i niedziele.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.