PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Większy i nowoczesny - Decathlon we Wrocławiu w nowej odsłonie

Większy i nowoczesny - Decathlon we Wrocławiu w nowej odsłonie
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 mar 2019 14:31

Decathlon Magnolia Park właśnie otworzył się po rozbudowie o piętro. Oferta sklepu wzbogaciła się o nowe dyscypliny m.in. triathlon i żeglarstwo. Powiększył się także serwis sprzętu sportowego, a przymierzalnie zyskały na nowoczesności. Po zmianach sklep ma ponad 4 tys. mkw. powierzchni. Klienci znajdą tu artykuły do ok. 100 dyscyplin sportowych.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 mar 2019 14:31

Decathlon właśnie rozbudował sklep na terenie Magnolia Park o piętro, dzięki czemu sklep powiększył się do ponad 4000 mkw. Dzięki nowej przestrzeni znacznie rozszerzyła się oferta produktowa i zostały wprowadzone kolejne udogodnienia dla klientów. – Decathlon to bardzo popularna i wiodąca marka w Polsce. Sklep w Magnolia Park codziennie odwiedzają nie tylko wrocławianie, ale mieszkańcy całego Dolnego Śląska. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasi klienci zyskali jeszcze większy wybór sprzętu sportowego wysokiej jakości w przystępnych cenach – komentuje Marta Kocik Marta Kocik, manager ds. marketingu i PR w Magnolia Park.

W rozbudowanym sklepie są teraz dotychczas niedostępne sporty jak triathlon, wędkarstwo, żeglarstwo, snorkeling, kajakarstwo, łucznictwo i chód sportowy. - Dzięki powiększeniu obecnej oferty oraz zwiększeniu ilości nowych dyscyplin, lepiej odpowiemy na potrzeby lokalnego środowiska sportowego - argumentuje Radosław Pruchnik, dyrektor sklepu Decathlon Magnolia Park. Po remoncie pojawiły się także kasy samoobsługowe i nowoczesne przymierzalnie z technologią RFID, umożliwiającą skanowanie produktów, w celu uzyskania na ich temat pełnej informacji. Przy odpowiednio przygotowanych stanowiskach klienci będą mogli z łatwością zamówić produkt, którego aktualnie nie ma w ofercie sklepowej oraz założyć kartę Decathlon.

To jeszcze nie koniec nowości. Klienci zyskali również boisko do testowania butów i asortymentu do piłki nożnej, minirampę do testowania deskorolek i hulajnóg oraz możliwość gry w tenisa stołowego. Oprócz produktów, które już można swobodnie testować, w Decathlon Magnolia Park funkcjonuje powiększony serwis, w którym ekipa specjalistów zajmuje się naprawą, konserwacją lub personalizacją sprzętu sportowego. Z kolei w nowym punkcie kredytowym można rozłożyć zakupy na raty. Na klientów Decathlon Magnolia Park czeka teraz kompletna oferta sprzętu sportowego pod jednym dachem, możliwość swobodnego testowania produktów, szeroki zakres usług ułatwiających zakupy oraz zespół doradców. W powiększonym o piętro sklepie znajdują się artykuły do blisko 100 dyscyplin sportowych. Sklep w zupełnie nowej odsłonie można odwiedzać w godzinach 9.00 – 21.00 od poniedziałku do niedzieli (za wyjątkiem dni niehandlowych).

W ubiegłym roku bogata oferta handlowa Magnolia Park powiększyła się o ponad 30 lokali i stoisk. Wśród największych otwarć należy wymienić e-obuwie.pl jako drugi salon w Polsce w innowacyjnym koncepcie. Innym przykładem jest południowoafrykańska marka MPR Home, oferująca artykuły wyposażenia domu, która działalność w Europie zdecydowała się rozpocząć właśnie w Magnolia Park. Do najważniejszych zmian zaliczyć trzeba otwarcie sklepu Zara Home, dwukrotnie powiększone salony Oysho i Zara, oraz salony Douglas, C&A i Wojas w nowych odsłonach. Ofertę gastronomiczną rozszerzyły natomiast m.in. restauracje Surfer, Gluten Appetit i Salad Story.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.233.6
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.